Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@06:04:46 GMT

عرضه بيش از 461 هزار تن انواع کالا در بورس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۰۸۲۲

خبرگزاری آریا-بازار بورس کالای ایران یکشنبه 26 تیر میزبان عرضه 461 هزار و 415 تن انواع کالا در تالارهای مختلف است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از کالاخبر ؛ 80 هزار تن کنسانتره سنگ آهن، 25 هزار تن وکیوم باتوم، 200 تن سولفور عرضه بیش از 461 هزار تن انواع کالا در بورسمولیبدن و 30 تن کنسانتره فلزات گرانبها از جمله کالاهایی است که در این بازار عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین 44 هزار تن آهن اسفنجی، 10 هزار و 500 تن مس کم عیار، 4 هزار تن مس کاتد، 5 هزار و 800 تن شمش آلومینیوم، یک هزار و 385 تن شمش روی، 920 تن بیلت آلومینیوم، یک هزار تن هیدروکسید آلومینیوم و 9 کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش گذاشته شده است.
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی میزبان عرضه 42 هزار و 257 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، لوب کات، گوگرد، قیر و روغن پایه است.
براساس این گزارش، تالار سیمان نیز در این روز شاهد عرضه 179 هزار و 810 تن سیمان است.
بازار فرعی نیز عرضه 2 هزار و 623 تن اکسید آلومینیوم، پلی اتیلن واکس، ضایعات فلزی، کنسانتره روی، اسلاک واکس و بشکه خالی را تجربه می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان ۷۲ ساعت مکان‌های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان ۷۲ ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی‌ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می‌شود.

کد خبر 6090431

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است