Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور داودی نژاد در مجمع عمومی هیئت اسکواش لرستان گفت: به طور حتم با مساعدت و همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان و پیگیری برای جذب اعتبار تکمیل و استاندار سازی خانه اسکواش خرم آباد، حرف‌های زیادی برای گفته خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: با استاندارد کردن خانه اسکواش و توسعه زیرساخت‌های این ورزش می‌توانیم در ایام پیش رو میزبان مسابقات مختلف ورزش اسکواش در استان نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت اسکواش لرستان در ادامه با بیان اینکه با رفع مشکل کف‌پوش معیوب و استاندار سازی خانه اسکواش خرم آباد، کلاس مربیگری و داوری اسکواش را در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد افزود: برای توسعه اسکواش در شهرستان‌های مختلف در ابعاد قهرمانی و همگانی حمایت اداره کل ورزش و جوانان را نیاز داریم و امیدواریم اسکواش در همه شهرستان‌های لرستان فعال شود.

داودی نژاد تصریح کرد: همچنین در زمینه پیگیری پروژه خانه اسکواش بروجرد، کمک و اعطای بودجه به هیئت اسکواش در راستای خرید تجهیزات سخت افزاری، راکت و توپ نیز همکاری لازم صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: مشکلات سالن اسکواش خرم آباد در گذشته موجب شده بود تا این سالن استاندارد برای این رشته نباشد که خوشبختانه با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون اسکواش، این سالن به استاندارد ایده ال رسید.

رئیس هیئت اسکواش لرستان تصریح کرد: با استانداردسازی سالن اسکواش استان در آینده می‌توانیم شاهد میزبانی استان در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی و برگزاری اردوهای مختلف در استان باشیم.

داودی نژاد عنوان کرد: از دو بخش بانوان و آقایان تاکنون نفری دعوت شده به اردوی تیم‌ملی نداشته‌ایم، چرا که در کشورمان مربی مسلط و مجرب در این رشته ورزشی وجود ندارد و استان‌هایی متمول و برخوردار از وجود مربیان خارجی در اسکواش بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: نبود اسپانسر و کمبود منابع مالی یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در اسکواش محسوب می‌شود و این در حالی است که استان لرستان از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است و در طول سال برنامه استعدادیابی با توان بیشتری اجرا می‌شود ولی به دلیل محدود بودن سالن، تنها بخشی از نفرات جذب این رشته ورزشی می‌شوند.

کد خبر 5540349

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش اسکواش خرم آباد اداره کل ورزش و جوانان لرستان کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا عید غدیر خم حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد سنندج اسکواش لرستان هیئت اسکواش خانه اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان