Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور لزوم واریز یارانه به حساب همه سرپرستان خانوارها تا زمان تکمیل شدن اطلاعات اقتصادی خانواده‌ها را متذکر شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: لزوم واریز یارانه نقدی به حساب همه سرپرستان خانوار تا زمانی‌که پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان و سازمان هدفمندی یارانه‌ها بتوانند به‌طور دقیق و صحیح اطلاعات اقتصادی خانوارها را راستی‌آزمایی کنند به منظور رفع تبعیض و نارضایتی‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح تذکر:

جناب آقای رئیس جمهور

پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان و سازمان هدفمندی دوباره در نحوه رسیدگی و پردازش اطلاعات خانوار و نحوه محاسبه واریزی یارانه تعداد زیادی از افرادی که واجد شرایط دریافت یارانه نقدی بوده‌اند دچار خطا و اشتباه شده است، زمانی‌که سومین مرحله یارانه جدید ۳۰۰ و ۶۰۰ هزار تومانی طی چند روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد شکایات، انتقادات و نارضایتی‌هایی زیادی مبنی بر قطع کامل یارانه و یا  کسر مبلغ پرداختی از خانوارهای جدیدی از قشر کارمندان، بازنشستگان، فرهنگیان و... را موجب گردیده و این اقدام را به نمونه موارد قبلی (به شرح ذیل) که قبلا هم طی تذکری به اطلاع جنابعالی رساندیم باید اضافه کرد که مورد اصلاح واقع نشده:

بازنشسته‌ای که وجه پاداش سنوات پایان خدمت را به حسابش واریز کرده‌اند به دلیل (موجودی حساب) محروم از دریافت یارانه گردیده است کاسبی که بابت خرید محصولات مغازه اجاره‌ای خود تراکنش حساب داشته است کارمند قرض‌الحسنه‌ای که مسئول دایره چک بوده و تراکنش مالی مربوط به بانک داشته است بازنشسته‌ای با حقوق 4 میلیون تومان ، درآمدی غیر از این حقوق نداشته است بازنشسته‌ای که دارای دو فرزند معلول ذهنی و جسمی شدید بوده است خانواده‌ای که درآمد فرزند بالای ۱۸ ساله‌اش را نیز به حساب سرپرست خانوار منظور کرده‌اند و غیره ...

بنابراین سازمان‌های متولی برخلاف فرمایش جنابعالی که فرمودید «هدف دولت از اصلاح (اقتصادی) اجرای عدالت در پرداخت یارانه‌ها است و دولت باید کاری کند تا مردم مزه شیرین عدالت را در پرداخت یارانه‌ها بچشند» عمل کرده و با محاسبات غیر واقعی اطلاعات افراد و اشتباه در محاسبه، نه عدالت را توانسته‌اند اجرا کنند و نه کام مردم را شیرین.

لذا ضروریست دستور فرمایید تا زمانیکه خروجی اطلاعات خانوارها از سامانه‌های مذکور با خطا و اشتباه صادر می‌شود یارانه نقدی برای همه سرپرستان خانوارها واریز شود تا رفع تبعیض و نارضایتی‌ها گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر مجلس یارانه سرپرستان خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود