Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریف گفت: امروزه اگر ایران اسلامی امنیت و آرامشی مثال زدنی در جهان دارد، همه مرهون تدابیر و تاریخی امام راحل و رهبری مقام عظمای ولایت و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس و همچنین رشادت‌های مدافعان حرم است.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شیراز گفت: دلجویی، تکریم و خدمت‌رسانی مطلوب برای این قشر را گامی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف ضمن ارائه توضیحاتی ازن حوه شکل گیری آرامستان بهشت احمدی ونحوه ارائه خدمات وامکانات موجود در آرامستان بهشت احمدی به اقدامات شهرداری شیراز در اختصاص قطعه ویژه شهدای عزیز، ایثارگران و خانواده معظم این بزرگواران، اعلام نمود شهرداری شیراز تمام توان خود را درجهت ایجاد امکانات استاندارد به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم شریف شیراز بکار گرفته است.

در ادامه روند انتقال کامل خدمات امور متوفیان به آرامستان بهشت احمدی، و نحوه خدمات رسانی به خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان ۸سال دفاع مقدس، شهدای حرم و...، یگان‌های نظامی (ارتش و سپاه) وانتظامی، وزارت دفاع، بنیاد شهید، جلسه‌ای با حضور مهندس طاهری رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس اصنافی شهردار شیراز، مهندس زارعی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، دکتر غلامی معاون محیط زیست وخدمات شهری، مهندس شریف رئیس سازمان مدیریت آرامستانها، رییس کانون ارتش، نماینده ویژه سپاه فجر، مدیر مرکز ایثارگران سپاه، معاون بنیاد شهیدو امور ایثارگران، رییس کانون بازنشستگان ناجا، رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع، رئیس کانون بازنشستگان ارتش، مدیران و کارشناسان ادارات وسازمان‌های ذیربط، ومدیران و پرسنل سازمان آرامستان‌ها در آرامستان بهشت احمدی برگزار شد.

سید احسان اصنافی شهردار شیراز گفت: این قطعه اختصاصی در بهترین مکان بهشت احمدی قرار دارد.

طاهری رئیس شورای اسلامی شهر، و مهندس زارعی رئیس کمیسیون خدمات شهری نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعات قبور خانواده شهدا و جانبازان آرامستان بهشت احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد

وزارت دفاع ملی اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور ۲.۱ میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع کانادا در این رابطه اعلام کرد: وزیر دفاع امروز اعلام کرد که کانادا ۲.۱ میلیون دلار را به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص خواهد داد. این اولین بار است که کانادا به طور مستقیم در تولید پهپادهای نظامی اوکراین مشارکن می‌کند. این کمک مالی در همکاری با انگلیس ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود