Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکنام حسینی‌پور، مشاور مدیر عامل صندوق هنر، از سیدعلی میرفتاح، مدیرمسئول و سردبیر هفته‌نامه کرگدن، عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، نیکنام حسینی پور، در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مدیرعامل صندوق اعتباری هنر جویای وضعیت جسمی و روند معالجه این نویسنده و منتقد که به علت مشکلات قلبی در خرداد ماه تحت عمل جراحی قرار گرفت، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور صندوق اعتباری هنر با ابراز خرسندی از بهبود نسبی وضعیت این روزنامه‌نگار و نویسنده گفت: ما قدردان کسانی چون شما هستیم که با تلاش بی وقفه چراغ فرهنگ و هنر این مملکت را روشن نگه می‌دارند.

حسینی پور با اشاره به فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر در حمایت از جامعه فرهنگ و هنر گفت: مهمترین هدف صندوق رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامت هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران کشور است و از هر گونه پیشنهاد و اظهارنظر در این زمینه استقبال می‌کنیم.

او با اشاره به زمینه فعالیت صندوق اعتباری از عضویت بیش از ۹۰ هزار هنرمند، نویسنده، روزنامه نگار و فعال قرآنی در این صندوق خبر داد و افزود: خدمات صندوق در پنج بخش بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی، تسهیلات قرض الحسنه، طرح تکریم و کمک مستمری به اصحاب فرهنگ و هنر ارائه می‌شود. در حال حاضر با حمایت دولت و پیگیری مستمر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های نوینی برای ارائه خدمات به اهل قلم، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی عضو در حال برنامه ریزی و اجراست.
او ادامه داد: مدیر عامل صندوق سعی دارد در شرایط کرونا به ساماندهی وضعیت هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران بپردازد تا از شرایط بهتری برخودار شوند و این روند تا کنون توانسته به صورت قابل توجهی موثر واقع شود.
سیدعلی میرفتاح ضمن ابراز خشنودی از این دیدار گفت: من به تازگی از فعالیت صندوق هنر مطلع شدم و به نظرم فعالیت خوبی است که می‌تواند در زمینه بهتر شدن وضعیت روزنامه‌نگاران و اهل قلم و هنر موثر باشد. چون در شرایط فعلی نیاز به چنین فعالیت‌هایی است که بتواند برخی از مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر را رفع کند.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر نیکنام حسینی پور صندوق اعتباری فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

ابوطالب شفقت در نشست تخصصی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم همه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریع‌تر وضعیت قانون بودجه و همه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتماً تأکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه‌به دستورات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیر محروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.

شفقت، افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کند تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان