Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ربیع‌اله قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت کمپین «برخورد با هتک حرمت امام جعفر صادق (ع) در سالن عروسی در اراک» اظهار کرد: در خصوص مالکین این تالار باغ پروند‌ه‌‌ای با عنوان توهین به مقدسات و هتک حرمت امام جعفر صادق (ع) در دادگستری استان مرکزی تشکیل و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظهر امروز دستور پلمب این تالار باغ صادر شد و مالک و مسوولان تالار باغ به جرم توهین به مقدسات تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش فارس کمپین «برخورد با هتک حرمت امام جعفر صادق (ع) در سالن عروسی در اراک» در سامانه فارس من ثبت شد.

 مخاطبان کمپینی با عنوان «برخورد با هتک حرمت امام جعفر صادق (ع) در سالن عروسی غیرمجاز اراک» در سامانه «فارس من» ثبت کردند.

متن کمپین به شرح زیر است:

در زمین‌های کشاورزی اراک منطقه کرهرود یک تالار باغ به صورت غیرمجاز ساخته شده است که حکم تخریب آن در سال ۹۳ صادر شد، ولی به دلایل نامعلوم تاکنون اجرا نشد.
در شب شهادت امام جعفرصادق (ع ) در این مکان، مراسم عروسی با سر و صدای زیاد و پخش آهنگ‌های مبتذل برگزار شد، که باعث ناراحتی قشر مذهبی منطقه شده است.

به گزارش فارس با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات دوستداران اهل بیت(ع)در این منطقه، امضاکنندگان این کمپین خواستار اجرای حکم تخریب این تالار باغ که مرکز فساد در این ناحیه است، هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جرم توهین به مقدسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد

دکتر جبلی رئیس رسان ملی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تولیدات سازمان متبوع خود با محوریت  عملیات «وعده صادق» گفت: عملیات وعده صادق برای کشورما و جبهه مقاومت سراسر دستاورد بود. رسانه ملی از لحظه اول این عملیات پوشش گسترده داشت و ۱۴ ساعت پوشش زنده در عملیات وعده صادق داشتیم.

وی ادامه داد:  تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات وعده صادق در دستور کار قرار دارد  آماده فعالیت با برنامه‌سازان در این حوزه هستیم. درزمینه عملیات تحقیر آمیز رژیم صهیونیستی نیز روایت اول را داشتیم تا جایی که باعث اختلاف در بین وزرای کابینه رژیم صهیونیستی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد