Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@07:57:36 GMT

تمرینات سخت شاگردان عطایی در گدانسک

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۱۴۱۱

تمرینات سخت شاگردان عطایی در گدانسک

تیم ملی والیبال ایران در شهر گدانسک سخت تمرین می‌کند تا در بهترین شرایط مرحله فینال لیگ ملت‌ها را استارت بزند.

به گزارش فارس، پس از پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ در لهستان، تیم ملی ایران بر اساس برنامه تعیین شده از سوی کادر فنی در شهر گدانسک اردو زد و تمرینات خود را در این شهر پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان کشورمان پس از دو روز استراحت، تمرینات روزانه خود را در دو نوبت زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند؛ بلندقامتان ایران صبح به کار با وزنه می‌پردازند و عصرهم به مرور کار‌های تاکتیکی و کار با توپ اختصاص دارد.

شاگردان عطایی با تمرکز بالا تمرین می‌کنند و تنها دغدغه آن‌ها رسیدن به اوج آمادگی برای حضور شایسته در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها است.

مردان والیبال کشورمان روز گذشته (جمعه ۲۴ تیرماه) آخرین تمرین خود را در گدانسک برگزار کردند. در این تمرین دو ساعته و پرفشار، ملی‌پوشان پس از گرم کردن، به دو گروه تقسیم شدند در سیستم‌های مختلف که از سوی کادر فنی طراحی شده بود، به رقابت با هم پرداختند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی کشورمان در فواصل مختلف تمرین را متوقف کرد و با جدیت تمام نکات فنی را به بازیکنان تذکر داد. پاسور‌ها هم زیر نظر علیرضا طلوع کیان در ابتدای تمرین به تمرینات اختصاصی پرداختتند و در پایان تمرین سرویس و دریافت در دستور کار شاگردان عطایی قرار گرفت تا ملی‌پوشان یک جلسه تمرین پرفشار و هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارند.

روحیه و انگیزه بالای ملی‌پوشان با وجود دوری ۵۰ روزه از ایران از نکات قابل توجه تمرینات تیم ملی در این مرحله از اردو است. به دستور کادر فنی ملی پوشان صبح امروز به کار با وزنه در یک سالن بدنسازی مجهز پرداختند و بهروز عطایی نیز نظاره‌گر تمرین بازیکنانش بود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، ملی‌پوشان امروز عصر استراحت دارند و صبح فردا گدانسک را به منظور حضور در مرحله نهایی لیگ ملت در بولونیای ایتالیا ترک خواهند کرد و تمرینات خود را از فردا (دوشنبه، ۲۷ تیرماه) در ایتالیا پیگیری خواهند کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله یک چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲، از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه ۳۰ تیرماه در بولونیای ایتالیا به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: والیبال ایران لیگ ملت ها ملی پوشان کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که دروازه‌بان مصدوم قرمزها همچنان تحت نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند تا حضور او در بازی چهارشنبه‌شب برابر سپاهان نامشخص باشد.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان صحبت‌های جدی خود را در خصوص دیدار با سپاهان انجام داد.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی