Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ثبت نام چهار هزار و 274 داوطلب، شامل کادر درمان و سایر افراد علاقه‌مند به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ، تا پایان روز 24 تیرماه، در فراخوان اعلام شده‌ی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین فضلی با اشاره به قرارگیری در آستانه ایام اربعین حسینی، بیان کرد: با توجه به ضرورت استفاده از کادر درمانی مجرب برای خدمت رسانی به زائرین ایرانی در اربعین حسینی، فراخوان دعوت از کادر درمان و پزشکی از طریق سایت مرکز پزشکی حج و زیارت به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

hmc.ir اعلام شد، که تاکنون چهار هزار و 274 نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.
 معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام اینکه بیشترین آمار ثبت نام شده‌ها مربوط به داوطلبان پرستار در حوزه‌های مختلف است گفت: تا روز جمعه 24 تیرماه، 889 پرستار اورژانس، 510 پرستار سی‌سی‌یو، 389 پرستار داخلی، 102 پرستار کودک، 506 تکنسین اورژانس، 230 تکنسین دارویی، 375 بهیار، 270 پزشک عمومی، 228 ماما به همراه 550 داوطلب از سایر حوزه‌های پزشکی در سامانه اعلام شده ثبت نام کرده اند.
 وی با تاکید بر اینکه این آمار مربوط به پیش ثبت نام اولیه است و به منزله اعزام قطعی نیست گفت: کادر درمان پزشکی پس از تکمیل فرم فراخوان وارد مرحله آزمون و مصاحبه خواهند شد و در نهایت اسامی پذیرفته شدگان در سایت مرکز پزشکی اعلام می‌شود.
 به گفته فضلی؛ داوطلبان برای اعزام به عتبات عالیات و خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین تا پایان هفته جاری (31 تیر 1401) فرصت دارند در سایت مرکز پزشکی حج و زیارت به نشانی www.hmc.ir ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اربعین مرکز پزشکی حج و زیارت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیارت بقیع در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ زائرانی که برای زیارت حرم نبی مکرم اسلام این روز‌ها به مدینه منوره مشرف شده اند پس از ۹ سال در صبحگاه سالروز شهادت صادق آل محمد (ص) به زیارت جنت البقیع مشرف شدند.
زائرانی که از سراسر جهان برای زیارت نبی مکرم اسلام به مدینه آمده اند صبحگاهان برای زیارت بارگاه پیامبر رحمت (ص) و ائمه بقیع به مسجدالنبی و جنت البقیع مشرف می‌شوند.
اعزام زائران عمره مفرده ایران پس از ۹ سال توقف دو هفته قبل آغاز شد و در این ۹ سال زائران ایرانی از زیارت بقیع در ماه شوال و ایام شهادت امام صادق (ع) محروم بودند. امسال زائران همچنین مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق (ع) را در هتل‌های مدینه منوره و مکه مکرمه برگزار کردند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • زائران حج دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • زیارت بقیع در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص)
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین