Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان کمیته امداد و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، شش هزار دستگاه کولر گازی به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، در آیین امضای این تفاهم‌نامه که با حضور رئیس کمیته امداد، وزیر اقتصاد و مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد، مدیر عامل سازمان اموال تملیکی گفت: بر این اساس، شش هزار کولر گازی از نوع کم مصرف به قیمت پایه کارشناس دادگستری دراختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کولر‌های گازی پس از واگذاری به کمیته امداد، به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد به ویژه در استان‌های گرمسیر کشور اهدا می‌شود.
عبدالمجید اجتهادی بابیان اینکه همکاری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و کمیته امداد از آغاز دولت سیزدهم بیشتر شده است، افزود: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، بیش از 10 میلیارد تومان پوشاک با قیمت خیلی پایین به کمیته امداد تحویل شده است.
خاندوزی، وزیر اقتصاد نیز در این آئین گفت: اقدام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و کمیته امداد در واگذاری کولر گازی به مددجویان، مطابق با اولویت‌های ملی و در راستای بهره‌مندی مناطق کمتر برخوردار از امکانات رفاهی و معیشتی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کولر گازی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان با حضور ناظر گمرکات استان، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان، بازرسی استان و دیگر مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار و در این جلسه به بررسی وضعیت کالاهای رسوبی موجود در انبارهای اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک حسن رود، بندرانزلی و آستارا پرداخته شد.

احمدرضا موقری، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان در جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی در حوزه نظارت گمرکات گیلان ضمن تشکر از همکاری همه جانبه ادارات کل گمرک و بنادر و دریانوردی استان به جهت همکاری همه جانبه در راستای حرکت جهادی و کم سابقه در تعیین تکلیف کالای رسوبی سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به وجود بیش از ۱۶۷ ردیف کالا در انبارهای گمرک استان، در حال حاضر ۳۹ ردیف کالای سنواتی در کل انبارهای استان موجود است که از این تعداد بخشی دارای دستور منع فروش و بخشی دیگر در فرآیند مزایده های سازمان قرار دارد.

 به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان، در ادامه این نشست صادق برزگر، ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک بندرانزلی وضعیت تعیین تکلیف کالاهای رسوبی را مطلوب دانست و عملکرد اداره کل اموال تملیکی و اداره کل بنادر و دریانوردی در مقایسه با سال گذشته را رو به رشد و رضایت بخش اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه