Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:38:25 GMT

رزرو هتل‌های دبی با ارزان‌ترین قیمت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۱۴۴۸

رزرو هتل‌های دبی با ارزان‌ترین قیمت

هنوز مسافرها انگشت به دهان مانده‌اند که چطور دبی از یک دهکده ماهیگیری به یک شهر جهانی مهم در منطقه تبدیل شد! دوبی، منهتن خاورمیانه است.

به گزارش ایسنا به نقل از  قاره پیما، (برج خلیفه) بلندترین سازه دنیا و (دوبی مال) بزرگ‌ترین شاپینگ مال جهان هستند. پیست اسکی سرپوشیده وسط کویر، جزایر مصنوعی حیرت‌انگیز، خودرو های طلا، .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بخشی از عجایب شهر دبی محسوب می‌شوند. برای همین چیزها است که هر سال عده زیادی از سراسر دنیا برنامه سفر به دبی را ریخته و از ایران مسافرها، برای رزرو بلیط هواپیما دبی و ثبت درخواست ویزا الکترونیک امارات و رزرو هتل دبی به وب سایت قاره‌پیما رجوع می‌کنند. ارزان‌ترین پروازهای دبی را از قاره پیما بخواهید.

بهترین زمان رزرو هتل های دوبی

آب و هوای دبی مرطوب و بسیار گرم است. تابستان‌های دبی خیلی گرم و زمستان‌های دبی معتدل است. در روزهای گرم تابستان دمای هوای شهر دبی به چهل درجه سانتیگراد هم می‌رسد. بنابراین بهترین زمان سفر به دوبی زمستان است. در اصل از اواخر پاییز تا اوایل بهار بیشترین درخواست رزرو اتاق به هتل‌های دبی ارسال می‌شود. البته ایرانی‌ها در دو هفته اول بهار (تعطیلات نوروزی) خیلی مایل به سفر به شیخ نشین‌های متحد عربی هستند. در تابستان به دلیل کم شدن تقاضای گردشگران برای سفر به امارات متحده عربی، قیمت رزرو هتل در دبی به حداقل می‌رسد. به توصیه قاره پیما تور ارزان دبی در تابستان را از دست ندهید.

در کدام منطقه دبی هتل رزرو کنم؟

هتل‌های واقع در مرکز شهر دبی به جاذبه‌های گردشگری دوبی نزدیکند، مانند برج خلیفه و دبی مال. مخصوصا اگر برنامه سفر خانوادگی به شهر دبی را دارید یکی از هتل‌های واقع در خیابان شیخ زاید دوبی را انتخاب کنید، مثل هتل سه ستاره نیهال دبی یا هتل 5 ستاره العنوان بولیفارد در دبی.

 برنامه تور لوکس دبی روی هتل جمیرا بیچ دبی یا هتل فایو پالم جمیرا دبی یا هتل جمیرا کریک ساید دبی بسته می‌شود.  

قیمت هتل‌های دبی

قاره پیما چند راهکار کنترل قیمت هتل در دبی به مسافر می‌دهد: فصل سفر یعنی با گرم شدن هوای شهر دبی، هزینه اقامت در هتل های دوبی پایین می‌آید. درجه هتل در دبی فاکتور اصلی کم و زیاد شدن هزینه رزرو هتل در دبی است، آن طور که از وب سایت قاره پیما برمی‌آید نرخ هتل‌های سه ستاره در دبی با نرخ هتل‌های پنج ستاره در دبی قابل قیاس نیست. مسافر باید هتل های چهار ستاره در دبی را انتخاب کند تا نه سیخ بسوزد نه کباب. هزینه اقامت در هتل‌های ساحلی دوبی که سرسام‌آور است !

رزرو هتل‌های ارزان دبی در قاره پیما

وارد وب سایت قاره پیما gharepeyma شده و به بخش رزرو آنلاین هتل در سمت چپ صفحه اول بروید. نام شهر دبی را در باکس مقصد نوشته، تاریخ ورود به هتل در دبی و خروج از هتل در دوبی را مشخص کنید، تعداد اتاق‌ها و تعداد مسافران (بزرگسال و کودک) هم باید درج کنید. بعد از کلیک کردن روی گزینه (جستجوی هتل) نام و تعرفه تمام هتل‌های موجود در آن بازه زمانی از ارزان‌ترین تا گران‌ترین برای کاربر به نمایش درآمده و برای دیدن جزئیات بیشتر هتل مورد پسند خود باید روی گزینه (نمایش قیمت) کلیک کنید.

چیدمان هتل‌های دبی در وب سایت قاره پیما از ارزان‌ترین تا گران‌ترین، پروسه تصمیم‌گیری را برای مسافر دبی راحت‌تر می‌کند. جزئیات هر هتل در دبی شامل نام هتل، آدرس هتل، گالری تصاویر از بخش‌های مختلف هتل، نوع اتاق‌های هتل می‌شود. به امتیاز کاربران در سمت چپ اولین عکس موجود از آن هتل دبی در وب سایت قاره‌پیما توجه کنید.

فیلترهای وب سایت قاره پیما در انتخاب هتل به کمک کاربر آنلاین می‌آیند. مثلا میانگین مبلغ مورد نظر برای رزرو هتل های دوبی، درجه بندی هتل‌های دبی، لوکیشن هتل در شهر دبی، هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی در دبی، . . .  

قاره پیما کامل‌ترین وب سایت رزرو هتل در دوبی

وب سایت قاره‌پیما با پوشش دادن نود درصد هتل‌های دبی، امکان مقایسه کردن قیمت هتل‌های مختلف دبی با خدمات و امکانات هتل‌های دبی را به مسافر می‌دهد تا در آخر هتل مناسب بودجه و سلیقه خود را در بزرگ‌ترین شهر در امارات متحده عربی رزرو کند.

با زدن تیک تخفیف ویژه در صفحه لیست هتل‌های دبی وب سایت قاره پیما، فقط یک سری هتل به نمایش درآمده و پیداکردن هتل‌های ارزان دوبی برای مسافر مثل آب خوردن می‌شود. تخفیف رزرو هتل در دبی از ده درصد شروع شده و گاهی تعداد زیاد شب‌های اقامت در هتل‌های دوبی به نفع مسافر تمام می‌شود.

در نهایت وارد درگاه بانکی وب سایت قاره پیما شده و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و بعد از پرداخت هزینه رزرو هتل در دبی، واچر هتل بوک شده در دبی را دانلود کنید.

قاره پیما یک وب سایت رزرواسیون اینترنتی هتل است که پایین‌ترین نرخ هتل‌های دبی را به مشتری ارائه می‌دهد. کاربران وب سایت قاره پیما از پشتیبانی بیست و چهار ساعته برخوردار هستند، حتی در روزهای تعطیل! همچنین امکان ثبت سفارش آنلاین ویزای امارات در قاره پیما وجود دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور دبی رزرو هتل رزرو هتل در دبی هتل های دوبی رزرو هتل هتل های دبی ارزان ترین شهر دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد

به گزارش قدس آنلاین، برنج بعد از گندم جز محصولات استراتژیک و اساسی کشور است که سالانه بخشی از آن از محل واردات تامین می شود که طبق آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران با کاهش ۶۶۰هزار تنی واردات این محصول؛ ارزبری آن در یک‌سال اخیر ۸۳۰ میلیون دلار کمتر شده است.

طبق آمارهای موجود میزان برنج مصرفی کشور بین ۳.۴ تا ۳.۶ میلیون تن برآورد می‌شود. بنابراین اگر سالانه بین ۲.۳ تا ۲.۵ میلیون تن برنج در کشور تولید شود کسری این محصول بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تن در سال است که از محل واردات تامین می شود.

از آنجایی که ایران خود یکی از تولیدکنندگان برنج در دنیا است بخشی از این محصول سالانه از محل تولید داخل و بخشی از محل واردات تامین می‌شود تا بازار داخلی با کسری روبه‌رو نشود.

طی سال‌ های اخیر دولت برای حمایت از برنج داخلی و تولیدکنندگان ایرانی اقدام به ایجاد ممنوعیت واردات در محدوده فصل برداشت (مرداد تا آذرماه هر سال) می‌کرد اما سال گذشته با توجه به وفور برنج ایرانی در بازار، ممنوعیت مقطعی واردات نیز مشکلی در بازار این محصول ایجاد نکرد و بازار در آرامش سپری شد زیرا حجم تولید و واردات به حدی بود که علاوه بر وفور برنج در بازار، کاهش قیمت برنج ایرانی نسبت به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را در پی داشت.

براساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران، سال گذشته یک‌ میلیون و ۱۱۷هزار تن برنج به ارزش یک‌ میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۹۸۵ هزار دلار وارد کشور شد، این درحالی است که در همین بازه زمانی در سال ۱۴۰۱ چیزی حدود یک‌ میلیون و ۷۸۰هزار تن از این کالای اساسی به ارزشی بالغ بر دو میلیارد و ۱۳۷میلیون دلار وارد کشور شده بود. بنابراین واردات برنج طی یک‌سال اخیر با کاهش ۳۷ درصدی به لحاظ وزنی و کاهش۴۰ درصدی به لحاظ ارزشی روبرو بوده است.

بنابراین با کاهش ۶۶۰هزار تنی واردات این محصول ارزبری آن در یک‌سال اخیر ۸۳۰ میلیون دلار کمتر شده است.

طی این مدت به ترتیب ۶۷۳هزار و ۹۴۲ تن برنج به ارزش ۷۷۰میلیون و ۹۳۲هزار دلار از مبدا هند، ۳۳۶هزار و ۵۷۵ تن برنج به ارزش ۴۱۰میلیون و ۸۴۱هزار دلار از مبدا پاکستان، ۷۱هزار و ۶۷۸ تن برنج به ارزش ۸۰میلیون و ۲۰۹هزار دلار از مبدا امارات، ۳۳هزار و ۴۳۴ تن برنج به ارزش ۴۲میلیون و ۴۴۰هزار دلار از مبدا مناطق آزاد و ویژه و درمجموع یک هزارو ۴۸۸ تن برنج به ارزش یک‌ میلیون و ۵۶۳ هزار دلار برنج از مبدا سه کشور تایلند، تایوان و عراق به کشورمان وارد شده است.

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور حمایت های دولت سیزدهم و اقدامات وزارت جهاد کشاورزی از تولید و تولید کنندگان داخلی باعث شده که با افزایش تولید برنج و مدیریت بازار داخلی ارز کمتری از کشور خارج شود.

وضعیت فعلی تولید داخلی و واردات برنج نیز بیانگرآن است که با مدیریت بازار همچون سال گذشته مشکلی در بازار برنج نداشته باشیم و این محصول با قیمت های مناسب به دست مصرف کنندگان برسد.

طبق گزارش مرکز آمار، متوسط قیمت برنج ایرانی در فروردین ماه امسال ۹ درصد پایین‌تر از قیمت سال گذشته بوده است. بنابراین با وجود کاهش چشمگیر واردات برنج، با مدیریت مناسبی که در بازار انجام شده، قیمت‌ها نزولی هم شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟