Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@06:33:46 GMT

توقیف محموله 24 تنی روغن خوراکی قاچاق در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۱۵۳۰

توقیف محموله 24 تنی روغن خوراکی قاچاق در ایرانشهر

حسن کیخا  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور " ایرانشهر – بزمان" به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن مقدار بیش از 24 تن روغن مایع خوراکی قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک استان بیش از 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشه خاطرنشان کرد: در این رابطه دو متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می شود از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق قاچاق کالا روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان