Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@22:07:35 GMT

منصوریان: اشتباهی به پدر ووشوکار خط دادند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۱۵۴۵

منصوریان: اشتباهی به پدر ووشوکار خط دادند

مسابقات انتخابی تیم ووشو جوانان دختر با چاشنی زد و خورد برگزار شد. در جریان مسابقات وزن ۶۰ کیلوگرم، پدر یکی از شرکت‌کنندگان بعد از باخت دخترش به سالن جانبی که مخصوص گرم کردن بود، وارد شد و با حریف دخترش که از قضا شاگرد سهیلا منصوریان بود به جر و بحث پرداخت که این موضوع باعث درگیری و کتک کاری بین پدر دختر و سهیلا منصوریان شد که در ادامه شهربانو منصوریان خواهر بزرگ سهیلا و مربی تیم ملی هم وارد دعوا شدند و زد و خورد طرفین باعث به وجود آمدن صحنه‌هایی عجیب و باورنکردنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه ایران: بعد از این اتفاقات امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو گفت: «متأسفانه در جریان مسابقات انتخابی جوانان دختر پدر یکی از ووشوکاران بعد از اطلاع از شکست دخترش به صورت غیرقانونی و غیرمجاز وارد سالن گرم ووشوکاران شد و با حریف و مربی حریف دخترش به درگیری پرداخت.» او تأکید کرد قضاوت نادرست داوران عامل این درگیری نبوده است: «داوری مشکل نداشته است و گویا دختر این آقا ‌‌و حریفش بعد از پایان مسابقه جدال لفظی داشته‌اند که پدر این دختر مطلع شده و به هواخواهی دخترش حریم را شکسته و به سالن رفته و با حریف و مربی حریف دخترش که سهیلا منصوریان بوده به دعوا پرداخته که با ورود مسئولان حراست و نیروی انتظامی این فرد سریعاً محل را ترک کرده است.

البته ما می‌دانیم ایشان از استان همدان آمده بود و مراتب شکایت را پیگیری خواهیم کرد.» صدیقی درباره حضور خواهران منصوریان در این درگیری گفت: «اصول ما در ورزش اخلاق و رعایت ادب و احترام است و چنین اتفاقی در ووشو مخصوصاً در مسابقات بانوان سابقه ندارد. این مسابقات در رده پایه برگزار شد و خدا را شکر که بزرگترها حضور داشتند تا این جریان خاتمه پیدا کند. خواهران منصوریان مربیان تیم ملی هستند و به‌خاطر تماشای مسابقات و استعدادیابی در سالن حضور داشتند ‌‌و وقتی از جریان مطلع شدند سعی کردند از حریم بانوان و البته خودشان در مقابل آن مرد دفاع کنند!» شهربانو منصوریان مربی تیم جوانان که برای تماشای مسابقات در سالن حضور داشت، بعد از مطلع شدن از درگیری خود را به سالن گرم رساند و در ادامه با پدر شرکت‌کننده وارد درگیری فیزیکی شد. خودش در این‌باره می‌گوید: «من به‌عنوان مربی استعدادیابی در این مسابقات حضور داشتم تا از نزدیک شاهد عملکرد دختران ووشوکار باشم. وقتی مبارزه وزن ۶۰ کیلوگرم تمام شد متوجه یک درگیری شدم. فکر کردم بازیکنان خودشان با یکدیگر درگیر شده‌اند و به همین خاطر خیلی زود خودم را به سالن گرم رساندم و آنجا متوجه شدم پدر یکی از ووشوکاران بعد از باخت دخترش به سالن گرم‌کردن ورزشکاران رفته و درگیری فیزیکی به وجود آمده است. این پدر زمانی که بازی را دیده بود به خاطر شکست دخترش عصبانی شده و گویا دو تن از مربیان مرد هم کنار او بودند و گفته‌اند در مبارزه دخترش ناداوری شده و به همین خاطر با عصبانیت وارد سالن شد و آن حواشی را به وجود آورد.

در صورتی که من مسابقه دختر او را دیدم و هیچ‌گونه ناداوری اتفاق نیفتاد و به صورت طبیعی این بازی برگزار شد.» منصوریان خط دادن عده‌ای به پدر این شرکت کننده را دلیل این درگیری می‌داند: «من از بچه‌ها شنیدم که این آقا تحت تأثیر حرف اطرافیان خود قرار گرفته و فکر می‌کرد در مبارزه دخترش ناداوری شده است در صورتی که بازی کاملاً عادلانه برگزار شد. ما هم به درگیری ورود کردیم تا هر چه سریع‌تر قائله ختم به خیر شود و مشکلی به وجود نیاید. متأسفانه برخی افراد در فضای بیرون با خط دادن نادرست باعث ایجاد عصبانیت یک پدر می‌شوند و این شرایط را به‌وجود می‌آورند. با این حال خدا را شکر که کسی آسیب ندید و ما توانستیم این موضوع را حل کنیم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. من با رئیس فدراسیون هم صحبت کردم و قرار است کمیته انضباطی فدراسیون در مورد آنها تصمیم‌گیری کند. ابتدا قرار بود کل تیم همدان به خاطر این موضوع حاشیه‌ای حذف شوند اما مسئولان فدراسیون گفته‌اند به خاطر یک موضوع حاشیه‌ای از سوی یک نفر نباید سایر استعدادها نادیده گرفته شوند.» او در واکنش به انتقادها نسبت به او و خواهرش سهیلا برای ورود به این درگیری افزود: «من نمی‌دانستم از این درگیری فیلم گرفته‌اند و همان‌جا هم اعلام شد هر کسی فیلم گرفته پاک کند. به هر حال نباید این مسائل بازتاب داشته باشد اما متأسفانه برخی به دنبال تخریب این فضای آرام هستند و حتی من دیدم در برخی رسانه‌ها از ما 3 خواهر انتقاد شده بود و در مورد ما بد نوشته بودند و حتی در یک مطلب خواندم که نوشته بودند خواهران منصوریان یک پدر را کتک زدند. در صورتی که اصلاً چنین چیزی نبود، ما این موضوع را جمع کردیم اما برخی به‌دنبال موج‌سواری و دیده شدن هستند و با مطرح کردن آن به دنبال خدشه‌دار کردن اعتبار ما و دیده شدن خودشان هستند. باید این مسائل کنترل شود.»

انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برگزار شد سالن گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)

باوجود تشدید فشارها برای توقف مخالفت‌های دانشجویی علیه هم‌دستیِ آمریکا با نسل‌کشیِ اسرائیل در غزه، معترضان یک ساختمان معروف «سالن همیلتون» در دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند.   به گزارش فارس، سالن همیلتون ساختمان معروفی است که در جریان اعتراضات سال ۱۹۶۸ علیه جنگ ویتنام و همچنین اعتراضات علیه نظام آپارتاید آفریقای جنوبی در سال ۱۹۸۵ هم تسخیر شده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • (ویدئو) اولین صحبت‌های مادر «یسنا» درباره مفقود شدن دخترش
  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟