Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:۲ دانش آموز این استان موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در قالب تیم ملی المپیاد جهانی ریاضی در مسابقات ۲۰۲۲ اسلو در کشور نروژ شدند.

وی افزود: تیم المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی ایران  در این مسابقات موفق به کسب سه مدال طلا و سه مدال نقره شدند که از این بین ۲ دانش آموز موفق سمپاد خراسان رضوی به نام‌های مهران طلایی و سید مبین رضوی به ترتیب مدال‌های طلا و نقره این مسابقات را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوشتری ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان گفت: از خراسان رضوی پنج دانش آموز در مسابقات جهانی المپیاد‌های علمی ۲۰۲۲ حضور دارند که برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم و تلاش نخبگان جوان کشور و استان را ارج می‌نهیم.

این دانش آموزان ظهر امروز با استقبال نخبگان، فرهنگیان و علاقه‌مندان از طریق فرودگاه هاشمی نژاد وارد مشهد می‌شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیاد علمی مشهد نروژ المپیاد جهانی ریاضی المپیاد دانش آموزی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند