Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی شهردار تهران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان جانشین شهردار در امور پدافند غیر عامل و رئیس کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش روز یکشنبه ایران اکونومیست از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در متن حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران خطاب به علی نصیری آمده است: انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و حساسیت‌ شهر تهران به لحاظ سیاسی، امنینی-دفاعی، اقتصادی و تاثیرات آن در کل کشور، موضوعات و ملاحظات پدافند غیر عامل در زیرمجموعه شهرداری تهران، مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه متن این حکم بر لزوم هماهنگی با ستادهای بالادستی و سازمان‌های همکار و پشتیبان برای اقدام در خصوص تشکیل مستمر جلسات کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران و پیگیری رفع مشکلات موجود، تشکیل دبیرخانه کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و کارشناسان داخل و خارج شهرداری، صدور احکام جهت دبیران کارگروه‌های کمیته پدافند غیر عامل شهر تهران، سیاستگذاری کلان در حوزه پدافند غیر عامل شهرداری تهران، نظارت عالیه بر فعالیت‌های ارکان شهرداری تهران در حوزه پدافند غیر عامل در چارچوب سیاست‌های ابلاغی و مصوبات کمیته، دریافت اطلاعات مجموعه‌های فعال در شهرداری پیرامون کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران و هماهنگی‌های لازم بین آنها و تنظیم نظام ارزیابی و نظارت بر اجرای طرح‌ها و مطالعات پدافند غیر عامل زیرساخت‌های شهرداری تهران تاکید شده است.

همچنین در پایان آمده است: بدیهی است این مهم با مشارکت و همکاری همه ارکان شهرداری محقق خواهد شد و کلیه معاونت‌ها،سازمان‌ها،مناطق،نواحی و مراکز تابعه شهرداری تهران موظف به حمایت و همکاری همه جانبه با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خواهند بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شهرداری تهران ، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، علیرضا زاکانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران علیرضا زاکانی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران کمیته پدافند غیر عامل شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است