Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد دهنوی روز یکشنبه در  نشست ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان افزود : صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان باید با برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط در تحقق سهم‌ پوشش بیمه ای خود را بیشتر  آماده کند .
وی گفت : با توجه به این که پنج دهک جامعه در گلستان، از اقشار کم درآمد هستند صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان می تواند سهم بسزایی با گسترش پوشش خدمات در کمک به این دهک ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در حوزه پوشش بیمه قالیافان استان گفت : توجه به این موضوع در سفر رییس جمهور به استان تاکید شده و باید با جدیت مشکل این قشر تولید کننده  پیگیری شود.
دهنوی بر لزوم هماهنگی دستگاهها برای رفع موانع  گسترش پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و تبیین آن برای جامعه‌ تاکید کرد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر گلستان نیز گفت :  جامعه هدف پوشش بیمه ای این صندوق در استان ۳۵۱ هزار نفر بوده که ۲۰درصد آن زیر پوشش قرار گرفته اند .
دانیال پولادوند افرود: امسال هم سهمیه در نظرگرفته برای پوشش بیمه در استان ۲۳ هزار و ۴۸۳ نفر است که می توان با همکاری دستگاه های مرتبط به دو برابر افزایش داد .
وی خاطر نشان کرد:رفع موانع گسترش پوشش بیمه جامعه هدف توسط این صندوق در استان بسیار ضروری است که در این راستا همراهی فرمانداران و مسوولان دستگاه های مرتبط ضرورت زیادی دارد.
وی خواستار همراهی دستگاههای مرتبط در افزایش پوشش جمعیت در  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان شد .
در این نشست مسوولان دستگاههای شرکت کننده در نشست خواستار پوشش قالی بافان ، فعالان صنایع دستی، افزایش خدمات صندوق از جمله لحاظ دفترچه  درمانی و تبیین صندوق بیمه در جامعه تاکید کردند .
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال ۸۴ با هدف اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی در پوشش اقشار جامانده از بیمه اجتماعی تشکیل شد.
شرایط سنی افراد برای پوشش بیمه در این۰ صندوق بین ۱۸ تا ۵۰ سال است و ۱۳ گروه از جمله روستاییان، ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، اعضای نظام مهندسی کشاورزی، رانندگان حمل و نقل بار و مسافر، فعالان هنرهای دستی، اعضای دامپزشکی و قالیبافان مشمول این طرح قرار دارند.
 امسال  سهم‌ پرداخت بیمه اجتماعی در این صندوق برای هر فرد زیر پوشش از سقف ماهانه ۵۰۰ هزار ریال آغاز شد و تا یک میلیون و ۳۳۰ هزار ریال ادامه دارد.
مطابق گزارش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان،  حدود ۶۰ کارگزار با این صندوق در استان برای پوشش بیمه افراد همکاری دارد.

در استان گلستان ۲ میلیون نفر جمعیت وجود دارد که اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است.

برچسب‌ها استان گلستان صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر گرگان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر گرگان استان گلستان صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر گرگان دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر پوشش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند