Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:22:24 GMT

سند محرومیت زدایی غدیر سپاه خوزستان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۲۲۳۸

سند محرومیت زدایی غدیر سپاه خوزستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان روز یکشنبه درحاشیه آیین رونمایی از این سند در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج همواره در مسیر رفع مشکلات مردم و کمک به دولت برای خدمت رسانی به مردم تمام قامت در میدان بوده است، گفت: سند رونمایی شده غدیر، مسیر حرکتی قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه را در مناطق روستایی تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسن شاهوارپور افزود: تعدادی از دهستان‌های خوزستان در ۶ شهرستان این استان در گام نخست برای اجرای این طرح تعیین شده است که ذیل هر کدام از این دهستان ها بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ روستا وجود دارد.

وی ادامه داد: ارتقای روستاهای هدف از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، آموزشی، اشتغال و فرهنگی از جمله اهداف سند غدیر است است.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه برای تدوین این سند که گام مهمی برای آبادانی و روستاهای خوزستان است از نظر کارشناسان خبره رشته‌های مختلف استفاده شده است، گفت: این سند دارای کار کارشناسی و علمی قوی است و اجرای آن جهشی در ارتقای وضعیت روستاهای خوزستان ایجاد کند.

وی ادامه داد: برای اجرای این سند ضمن به کارگیری از ظرفیت و کمک دستگاه های متولی از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی نیز برای آبادانی روستاها استفاده می‌شود.

سردار شاهوارپور، گفت: اجرای این سند می‌تواند الگوی موفقی برای محرومیت زدایی در روستاها و جهشی برای حل مشکلات زنجیره‌ای در استان باشد.

هم اکنون بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) با همکاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان در قالب قرارگاه محرومیت زدایی، آبرسانی به بیش از ۱۸۰ روستای خوزستان را در دستور کار دارد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان بسیج مستضعفان شركت آب و فاضلاب خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان بسیج مستضعفان خوزستان اهواز سازمان بسیج مستضعفان شركت آب و فاضلاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی