Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در نشیت با رئیس و کارکنان شورای نگهبان در لرستان، ضمن تبریک عید سعید غدیر، اظهار کرد: امید می‌رود تمسک و توسل به امیرالمومنین حضرت علی(ع) و فرزندان معصوم ایشان، مایه سعادت و رستگاری دنیا و آخرت همه ما شود.

وی خاطرنشان کرد: غدیر یک روز نیست، کمااینکه پیام غدیر محدود به یک منطقه نبوده و جهانی است، هم منطبق بر کتاب و سنت بوده و هم منطبق بر عقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت است، افزود: صحت انتخابات وابسته به تایید شورای نگهبان بوده، همچنان‌که برخی مواقع با وجود دسیسه‌ها، این مجموعه انتخابات را نپذیرفته است.

شاهرخی بیان داشت: شورای نگهبان نبض نظام اسلامی است، اداره‌ای در عرض دیگر اداره‌ها نبوده و متفاوت با سازمان‌ها به جهت کارکرد است.

وی با بیان اینکه مجموعه شورای نگهبان همچنان محکم بر پایه عدالت و به دور از تبعیض و تمایل به مادی‌گرایی فعالیت کند، گفت: ما حافظ نظامی هستیم که شهدای بسیاری برای نگهداری آن جان خود را از دست دادند، از این‌رو باید با کارجهادی و ایجاد سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تاسیس شورای نگهبان عید غدیر نماینده ولی فقیه در لرستان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی