Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:01:41 GMT

سند غدیر کاهش محرومیت در روستاهای خوزستان است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۲۳۳۶

سند غدیر کاهش محرومیت در روستاهای خوزستان است

سردار حسن شاهوارپور گفت: سند غدیر با استفاده از ظرفیت بسیج، گروه های جهادی و نهادهای مربوطه در کنار دولت به دنبال حل مشکلات روستایی است تا مردم محروم این مناطق در یک وضعیت مطلوب و پایدار قرار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه مراسم آیین آغاز عملیات اجرایی سند غدیر در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب ضمن تبریک عید غدیرخم، اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج در کنار دولت در جهت پیشبرد برنامه های خدمت رسانی و رفع مشکلات درحال تلاش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرارگاه آبادانی و پیشرفت نیز در خوزستان به منظور خدمات رسانی به مردم برپا شده است و در این قرارگاه تعدادی از دهستان‌های استان که هر کدام شامل ۱۵ تا ۲۰ روستا هستند؛ به عنوان نمونه انتخاب شده اند.   فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به اینکه روستاها دارای دو وضعیت موجود و مطلوب هستند، گفت: سند غدیر به کمک کارشناسان خبره در جهت مطلوبیت دهستان های هدف در ۶ شهرستان استان در زمینه های بهداشت و درمان، عمرانی، اقتصاد، آموزش و فرهنگی تهیه شده است.    سردار شاهوارپور ادامه داد: سند غدیر با استفاده از ظرفیت بسیج، گروه‌های جهادی و نهادهای مربوطه در کنار دولت به دنبال حل مشکلات روستایی است تا مردم محروم این مناطق در یک وضعیت مطلوب و پایدار قرار بگیرند.    وی بیان کرد: سند غدیر به دنبال کاهش محرومیت روستایان است تا بتواند به عنوان یک الگو موفق در سراسر کشور توسعه پیدا کند.   انتهای پیام/  

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سند غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در یک گفت وگو به مناسبت روز خلیج فارس، اظهار کرد: روز ۱۰ اردیبهشت روز پایان اشغال ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است. پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا ۱۶۲۲ در خلیج فارس بودند. عمیق‌ترین آب‌ها در ساحل خلیج‌فارس و بهترین آبراه‌ها در سمت ایران قرار دارد. ما ۱۳۷۵ کیلومتر ساحل داریم و این‌ها اهمیت ذاتی خلیج فارس است.

وی ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد و ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت جهان در این منطقه قرار دارد. به لحاظ امنیتی این منطقه بسیار مهم است و ما بارها پیام صلح و دوستی داده‌ایم. ما دنبال برقراری امنیت تنگه هرمز هستیم و امنیت تردد روزانه ۸۳ کشتی که از این تنگه عبور می‌کنند را برقرار کرده‌ایم. امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، امنیت، برادری و دوستی است. بیگانگان مخل امنیت منطقه هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این منطقه راهبردی و اقتصادی بوده و برای ما و همسایگان مهم است، تصریح کرد: خارجی‌ها دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع در منطقه و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. این ها به دشمن‌تراشی نیاز دارند، در حالیکه ما دنبال امنیت هستیم. این‌ها که از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند، دنبال امنیت نیستند. ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشورهای مسلمان منطقه داده و بر منافع دو جانبه با کشورهای منطقه تاکید کردیم.

دریادار تنگسیری در پایان با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر توسعه دریامحور کشور، گفت: مسئولان باید فرمان رهبری را عملی کنند. از سویی باید جوانان را با دریا و جزایر آشنا کنیم. ما در همین راستا راهیان نور دریا را از سال ۹۰ آغاز کرده‌ایم.

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر