Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «افشین کلات پور» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته های گوشت نذری قربانی به مناسبت ماه ذی الحجه و عید سعید غدیر با محوریت خیرین برنامه تلویزیون به سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) و آستان مقدس حضرت شاه عبدالعظیم (ع) بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده به همت کانون مساجد در سه شهرستان غربی استان کرمانشاه توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ارزش این بسته های نذری پنج میلیارد ریال است که در بین نیازمندانی که از قبل در بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ثبت نام کرده اند، توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام کلات‌پور در پایان از خیرین دعوت کرد که با مراجعه به کانون در این سهم زیارتی و نذری که خودش هر نظری برابر با زیارت از ائمه (ع) است، شرکت کنند و موقوفات خود را به کانون ها تحویل دهند و یقین بدانند به دست نیازمندان واقعی در هر شهرستان خواهد رسید.

غدیر روز معرفی حضرت علی (ع) به پرچمداری دین اسلام است 

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: عید غدیر، روزی است که رسول خدا (ص)، علی (ع) را به عنوان پرچمدار اسلام معرفی کرد و فضیلت او را در این روز آشکار و ایشان را جانشینی خود معرفی کرد.

حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر اظهار داشت: از آداب روز عید غدیر روز اکمال دین، روزه داری و عبادت و طعام دادن و به دیدار برادران دینی رفتن است.

وی اضافه کرد: امام رضا (ع) در فضیلت اطعام روز عید غدیر می فرمایند: «من اطعم مؤمنا کان کمن اطعم جمیع الانبیاء و الصدیقین؛ (بحارالانوار، ج ۹۵، ص. ۳۲۲) کسی که مؤمنی را در روز غدیر غذا دهد، مانند فردی است که تمام پیامبران و صدیقین را غذا داده است».

غدیر روز تثبیت اتحاد امیرالمومنین (ع) با پیامبر اکرم (ص) است

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: غدیر عید ولایت در راستای بندگی خدا است و در خصوص اهمیت روز عید غدیر همین بس که اثبات ولایت و امامت علی (ع) در این روز اتفاق می‌افتد و از همه مهمتر غدیر تثبیت اتحاد امیر المومنین (ع) با پیامبر اکرم (ص) و یکی بودنشان است.

«صدرالله بابلی» افزود: فضا سازی شهر، برپایی ایستگاه صلواتی و آتش بازی و نور باران و اجرای جشن غدیر با حضور مردم ولایتمدار در جوار بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق (ره) از برنامه های بزرگداشت روز غدیر در سرپل ذهاب است.

وی اظهار داشت: سفره اطعام کریمانه اهل بیت(ع) قبل از برگزاری مراسم جشن برگداشت عیدغدیر و ولایت پهن خواهد شد و شرکت کنندگان شام را میهمان سفر کریمانه اهل بیت(ع) خواهند بود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب عید سعید غدیرخم قصرشیرین گوشت قرمز امام رضا ایرنا پیامبر اکرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب عید سعید غدیرخم قصرشیرین سرپل ذهاب عید سعید غدیرخم قصرشیرین گوشت قرمز امام رضا ایرنا پیامبر اکرم روز عید غدیر سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد