Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رسانه‌ها در اعتمادآفرینی مردم به نظام تعلیم و تربیت نقش اصلی و پیشتاز را داشتند.

کلام‌الله صفری ۲۶ تیر در نشست با مدیران صدا و سیما در اردبیل اظهار کرد: در شرایط سخت کرونایی از ظرفیت صدا و سیما و سایر رسانه‌های جمعی برای تداوم برنامه‌های آموزشی استفاده شد و قطعا این برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها زمینه جلب اعتماد بیشتر مردم را به رسانه‌ها و آموزش و پرورش فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تولید برنامه‌ها متناسب با ذائقه مخاطبان را از رویکردهای ستونی رسانه ملی و استانی اعلام کرد و گفت: اگر امروز خانواده ها به آموزش و پرورش اعتماد دارند در سایه ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی است و با گذر از شرایط موجود سعی ما بر این است تا زمینه‌ساز تحول آموزشی و تربیتی در سال‌های آینده باشیم.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضرورت اجرای سند تحول آموزش و پرورش را در بهره‌وری بیشتر نظام تعلیم و تربیت یادآور شد و افزود: ارتقا کیفی برنامه‌های آموزشی و تربیتی به ارتقا و بهبود شرایط جامعه کمک خواهد کرد و سعی ما بر این است تا از دیدگاه‌های کارشناسی در حل مشکلات و آسیب‌های نظام آموزش و پرورش استفاده کنیم.


صفری تصریح کرد: معلمان امروز در سنگر تعلیم و تربیت بیشترین تلاش و مجاهدت را انجام می‌دهند و همراهی اولیای دانش‌آموزان به بهبود مستمر آموزش و نظام تربیتی کمک خواهد کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی آینده برنامه‌ریزی‌های مناسبی در حال انجام است که در قالب کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف سعی خواهیم کرد تا اهداف متعالی آموزش و پرورش نسل آینده تحقق پیدا کند.


در این نشست مدیرکل صدا و سیما نیز با قدردانی از زحمات فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت اضافه کرد: ما سعی کردیم تا در کنار سایر رسانه‌ها در کنار مجموعه آموزش و پرورش باشیم تا متناسب با تغییر ذائقه مردم با تولید و پخش برنامه‌های مختلف جلب رضایت آنها را فراهم کنیم.


ملااحمدی بیان کرد: صدا و سیما همچنان تلاش می‌کند تا به عنوان دانشگاه فراگیر و با بنیه‌های قوی تولید برنامه‌ها را انجام داده و در خدمت نظام تعلیم و تربیت و عائله بزرگ آموزش و پرورش باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش رسانه های داخلی صداوسيما فضای مجازی شبکه شاد آموزش از راه دور تعلیم و تربیت آموزش و پرورش صدا و سیما برنامه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار کرد: قریب به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ دانش‌آموز و اولیا در کشور داریم و بخش اعظمی از جامعه متأثر از نظام تعلیم و تربیت است و این امر وظیفه خبرنگاران است.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه ریشه سربلندی ایران عزیزمان در تربیت و ریشه تربیت را می‌توانیم در معلمان جستجو کنیم، ضمن تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت مرتضی مطهری، تصریح کرد: مرتضی مطهری معلم انقلاب بود و در سایه روشنگری بینش و قدرت معلمی و مفاهیم انقلاب در اختیار جوانان قرار گرفت و از آموزه‌های ایشان هنوز بهره‌مند می‌شویم.

وی معلمی را مسئولیت سنگینی دانست، ابراز کرد: این شغل را با سایر مشاغل نمی‌توان مقایسه کرد، معلمی عشق است، شغل نیست.

فرهادی ادامه داد: آموزش و پرورش ۹۸۰ هزار نفر پرسنل کنونی دارد که در نظام رتبه‌بندی شرکت کردند و در بخش آموزش فعال هستند و کانون و اجتماع معلمان است.

سخنگوی آموزش و پرورش ابراز کرد: اعتماد عمومی به معلمان و مدرسه سرمایه گرانی است که باید سعی در حفظ آن کنیم و در گرو این سرمایه امنیت برای کشورمان بیافرینم.

وی افزود: انتخاب معلم نمومنه یک حرکت  نمادین است.این اتفاق یک قدر مطلق دقیق نیست، بلکه نسبی است و توانمندی‌هایی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نحوه شناسایی معلم اینگونه نیست که خود را کاندیدا کنند بلکه از طریق نظرخواهی از سایر معلمان، دانش‌آموزان و اولیا طرح نویی راه‌اندازی شد، زیرا بسیاری از معلمان از این کار معذورند و توازن معلمی، آن‌ها را محدود می‌کند؛ اما امسال این شناسایی به شکلی رقم خورد و ما به ارزیابی‌های چندگانه معلم، دانش‌آموز و اولیا ۹۳ هزار معلم در سطح مدرسه به عنوان نمونه انتخاب می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش