Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از خدمات بیمارستانی رایگان این مجموعه به افراد بالای ۶۵ سال در بجنورد و تمامی گروه های سنی سایر شهرستان های استان در بیمارستان های غیر ملکی تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید صدرمنش در نشست خبری که امروز ۲۶ تیرماه به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان بجنورد که بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی وجود دارد، افراد بالای ۶۵ سالی که نیازمند ارائه خدمات درمانی در سایر مراکز درمانی استان باشند، می توانند به صورت رایگان از خدمات آن بیمارستان‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افراد بالای ۶۵ سال در صورت نیاز مراجعه به سایر مراکز درمانی در بجنورد، نیاز به پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز سهم بیمار ندارند و معاونت درمان تامین اجتماعی این مبلغ را به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می کند.

وی همچنین گفت: در سایر شهرستان های خراسان شمالی که تامین اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد، تمامی افراد بیمه شده تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سایر بیمارستان‌های موجود از خدمات رایگان بهره مند شوند و نیازی به پرداخت هزینه و ۱۰ درصد فرانشیز سهم بیمار نیست.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی همچنین به توسعه بیمارستان ثامن الائمه (ع) در بجنورد اشاره کرد و گفت: هتلینگ این مجموعه از سال گذشته آغاز شده و به طور مثال بخش ICU نیز احداث و ۹۵ درصد تجهیزات آن فراهم شده است.

صدرمنش ادامه داد: یکی از موضوعات اصلی و مورد تاکید ما در مجموعه ثامن الائمه (ع)، توسعه اورژانس است که قرار است از ۶۰۰ مترمربع به حدود ۱۱۰۰ متر مربع افزایش یابد.

وی همچنین از نوبت دهی الکترونیکی به بیماران در تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان خبر داد و افزود، متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز از طریق تلفن ثابت، اینترنت و کد USSD اقدام به نوبت گیری برای مراجعه به پزشک نمایند.

وی با اشاره به اینکه مراجعات به بیمارستان ثامن الائمه بجنورد بسیار زیاد است، افزود: در روزهای عادی بین ۷۰۰ الی یک هزار نفر مراجعه کننده در بیمارستان حاضر می شوند که البته این روزها از یک هزار نفر نیز عبور کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اجتماعی خدمات درماني هفته تامین اجتماعی تامین اجتماعی خراسان شمالی ثامن الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند