Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنفی اکران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مصوبات جلسه امروز یکشنبه ۲۶ تیر این شورا توضیح داد: بنابر تصمیم شورا از چهارشنبه این هفته فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی‌طبا روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم با سرگروهی پردیس مگامال اکران خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: از روز ۱۹ مرداد هم فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد با سرگروهی پردیس سینمایی آزادی اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعدیان در پاسخ به این پرسش که آیا شورای صنفی نمایش برای اکران سینماها در ایام محرم امسال فیلم خاصی را مدنظر قرار داده است هم گفت: خیر در این زمینه فیلم خاصی انتخاب نشده چرا که تجربه سال‌های قبل نتیجه چندان مثبتی در این زمینه نداشته است.

وی درباره همزمانی اکران فیلم‌ها با ایام محرم و امکان افت مخاطب هم گفت: مانند سال‌های قبل همچنان این زمان‌ها، جزو زمان اکران فیلم‌ها محسوب نمی‌شود اما در حال حاضر غیر از دو فیلمی که اعلام شد، درخواستی برای اکران نداشته‌ایم. تنها دو فیلم متقاضی اکران بودند که یکی از آن‌ها از همین هفته اکران خواهد شد و دیگری از ۱۹ مرداد روانه پرده سینماها می‌شود.

کد خبر 5540545 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای صنفی اکران میثم هاشمی طبا کوزوو همایون اسعدیان دوزیست تئاتر ایران جشنواره فیلم شهر عید غدیر خم هنرمندان تئاتر خانه هنرمندان ایران موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه محمد خزاعی فرهنگسرای نیاوران فیلم مستند سینمای مستند فیلم هناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس با محرم دربی استان را هم نباخت

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا دربی استانی کرمان را هم نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 28 روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.

فرشید باقری در دقیقه 60 روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد.

سیدرضا مهدوی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به سجاد شهباززاده و فرشید باقری از رفسنجان و علیرضا کوشکی از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج