Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@09:51:18 GMT

نکونام به تیم ملی «نه» گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۲۹۰۸

نکونام به تیم ملی «نه» گفت

جواد نکونام هم به پیشنهاد حضور در تیم ملی پاسخ منفی داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ وضعیت نیمکت تیم ملی برای مسابقات جام‌جهانی قطر هنوز مشخص نشده اما به نظر می‌رسد امروز تصمیم‌گیری برای آینده تیم ملی ایران انجام شود. پیش از سفر تیم فولادخوزستان به ترکیه، با جواد نکونام برای مذاکره احتمالی صحبت کرده بودند که وی جواب منفی داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق‌شنیده‌ها امروز صبح از سوی یکی از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال دوباره با نکونام تماس گرفته شده و او را برای مذاکره در‌خصوص‌تیم‌ملی ترغیب کرده که سرمربی فولاد اعلام کرده تمام تمرکزش روی موفقیت فولاد خوزستان خواهد بود.

گفتنی است تیم فولاد از روز گذشته اردوی خود را در شهر بورسا کشور ترکیه آغاز کرده است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جواد نکونام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص

بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را کاملا متعادل آغاز کرد، به طوری که به نظر می رسد فعلا نه انگیزه ای برای صعود دارد و نه آنقدر فروشنده در بازار حضور دارند تا بتوانند شاخص کل را منفی کنند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 4 هزار واحدی به 2 میلیون و 264 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی جزئی واحدی به ارتفاع 750 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «کچاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «حسیتا» و «ودی» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فن افزار»، «فزر» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 12 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 246 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

دیگر نکته ای که در معاملات امروز بازار سرمایه به چشم می خورد، بازگشایی منفی صندوق های طلا با توجه به افت نرخ ارز در بازار غیر رسمی و همچنین نزول انس جهانی بود.

در بازار امروز 236 نماد در محدوده مثبت و 184 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 220 نماد در محدوده مثبت و 121 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است