Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:39:08 GMT

بستری ۵۹ بیمار جدید کرونا در فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۳۰۶۱

بستری ۵۹ بیمار جدید کرونا در فارس

ایسنا/فارس آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکی از پذیرش و بستری ۵۹ بیمار یا فرد دارای علائم مشکوک کرونا در بیمارستان‌های فارس است.

براساس آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح ۲۶ تیر، با انجام دو میلیون و ۱۶۹ هزار و ۵۸۶ تست تشخیصی ۶۳۲ هزار و ۸۳۹ بیمار مثبت در این استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکیست که از کل بیماران مثبت شناسایی شده، ۶۲۲ هزار و ۸۳۱ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

طبق گزارش آماری آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته و با بستری ۵۹ بیمار جدید تعداد بستری‌ها در این استان به ۲۱۷ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم رسیده است.

به استناد آمارهای اعلامی، تعداد ۱۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU بیمارستان‌های فارس، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

برابر این آمار، خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۳۷ نفر است.

همچنین از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تاکنون در مناطق زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هشت میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۳۵ دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

گزارش آماری اعلامی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که از کل واکسن‌های تزریق شده، سه میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۱۹ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۰ هزار و ۸۰ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۵۰ هزار و دو دُز نوبت سوم و ۲۹ هزار و ۴۳۴ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسن کرونا همه باهم علیه کرونا وضعیت شیوع کرونا در فارس وضعیت شیوع کرونا در فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال