Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی شفیع خانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن بریک عیدسعید غدیرخم به مسلمانان جهان  افزود: برای عید غدیر در قرآن کریم چهار ویژگی با عناوین روز یاس کفار، روز کمال دین، روز اتمام نعمت الهی بر مردم و روزی که اسلام به عنوان دین و مذهب کامل مورد پسند خداوند قرار گرفت، بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  حال اگر وقایع تاریخ اسلام را بررسی کنید هیچ روزی مانند بعثت، هجرت و فتح مکه پیروزی در جنگ ها با همه ارزش هایی که داشتند،شامل این چهار صفت مهم مطرح شده در این آیه نیستند.

وی گفت:  حتی حجة الوداع هم به این اهمیت نیست،چون حج جزئی از دین اس ولی عید غدیر خم روزی است که خداوند فرمان نصب حضرت امیرالمومنین علی ( ع) را به جانشینی پیامبر اکرم (ص) صادر فرمودند که شامل این  چهار ویژگی می باشد.

شفیع خانی با بیان اینکه یکی از این چهار ویژگی  یاس کفار بود که این یاس به خاطر این بود که آنها امیدوار بودند بعد از پیامبر اکرم(ص) کسی جایگزین او نخواهد بود، افزود: حضور یک رهبر الهی و امام معصوم در راس حکومت،می تواند ضامن اجرای همه احکام الهی و قوانین اجتماعی باشد.

وی ادامه داد:  رهبر معظم انقلاب فرمودند که غدیرخم، برای کسانی که اهل معنا و معنویت و درک حقایقند، درسهای فراوان و بی نهایت و فوق‌العاده‌ای دارد.

عید غدیر خم برای ما نیز، درس صفا و معنویت و تقوا در مدیریت کشور و همه‌ی بازوهای گرداننده و اجرایی دارد وما باید این درس را از غدیر بگیریم و مطمئناً در این راه، دست قدرت الهی، کمک و پشتیبان ماست.

شفیع خانی اضافه کرد: قوام مکتب به رهبری صحیح و آگاه و با بصیرت است،که از دشمن هراسی نداشته باشد،

دشمنان همیشه از رهبران الهی ترس و خوف دارند،قوام مکتب و جامعه ی دینی به حضور یک رهبر الهی و مدیر و مدبر می باشد.

برچسب‌ها ساوجبلاغ عید سعید غدیرخم پیامبر اکرم استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ عید سعید غدیرخم پیامبر اکرم ساوجبلاغ عید سعید غدیرخم پیامبر اکرم استان البرز عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!