Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی کیخایی روز یکشنبه به خبرنگارایرنا گفت : این روزها به دلیل بالا رفتن دمای هوا بسیاری از گردشگران به رودخانه ها و حاشیه سدهای کرج و طالقان روی آورده اند که با مخاطراتی همراه است.
وی ادامه داد:  انتقال کودکان و خانواده ها به حریم سدها و رودخانه ها حادثه ساز است و گردشگران از این اقدام خطرناک پرهیز نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیخایی افزود: استفاده از این مواهب الهی و طبیعی از فاصله مناسب بدون ورود به حریم آب ها مشکلی ندارد اما پایین بودن دمای آب و وجود فرو چاله ها در کف رودخانه ها تاکنون حوادث مرگبار زیادی در رودخانه ها و سدهای کرج و طالقان داشته است.
مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز تاکید کرد: مردم به تابلوهای هشداری در حاشیه این منابع آبی توجه جدی کنند.
سال گذشته حدود ۴۰ نفر در ۲ رودخانه و سدهای کرج و طالقان غرق شدند.

برچسب‌ها کرج شرکت آب منطقه ای رودخانه های کوهستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج شرکت آب منطقه ای رودخانه های کوهستانی کرج شرکت آب منطقه ای رودخانه های کوهستانی رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کلاته گفت: ۳ کیلومتر از حریم رودخانه از آلودگی‌های پلاستیکی و پسماند‌های به جای مانده از گردشگران پاکسازی شد. وی بیان کرد: هفته زمین پاک فرصتی برای تامل در خصوص اهمیت زمین، طبیعت و همچنین احساس مسئولیت اجتماعی نسبت به حفاظت از محیط زیست است.  این مقام مسئول با اشاره به شعار این هفته و لزوم حفاظت از زمین در برابر پلاستیک و آلودگی‌های ناشی از آن از تمام دوستداران محیط زیست درخواست کرد تا با جمع آوری زباله‌های خود از طبیعت زیبا و کاهش مصرف پلاستیک و کیسه‌های پلاستیکی ما را در حفاظت از محیط زیست و داشتن زمینی پاک یاری کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران