Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیورنتینا در صورت رسیدن پیشنهاد مناسبی، مشکلی با فروش مدافع خود نخواهد داشت

با اینکه گفته می‌شود برخی باشگاه‌ها به جذب نیکولا میلنکوویچ علاقه دارند، اما تاکنون هیچ پیشنهادی به دست فیورنتینا نرسیده است

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، فیورنتینا تاکنون هیچ پیشنهادی برای نیکولا میلنکوویچ دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه این باشگاه در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، تمایل دارد تا در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی میلنکوویچ را به فروش برساند. اما عدم علاقه دیگر باشگاه‌ها به جذب این بازیکن، باعث می‌شود که این مدافع 24 ساله، فصل بعدی هم لباس فیورنتینا را به تن کند. رابطه خوبی بین میلنکوویچ و مدیریت باشگاه وجود دارد. فالی رمضانی ایجنت او نیز رابطه خوبی با سران بنفش‌ها دارد. برای همین تصور نمی‌شود که وضعیت این فعلی، باعث به وجود اومدن حواشی شواد.

در فلورانس اعتقاد دارند که نیکولا ملینکوویچ در این تابستان مجبور به جدایی از باشگاه نخواهد بود. گفته می‌شود که یوونتوس، ناپولی و اینتر برای تقویت خط دفاع خود، این بازیکن صربستانی را به عنوان یک هدف بالقوه در نظر دارند. ملینکوویچ تا سال 2023 با فیورنتینا قرارداد دارد و اکنون وارد سال آخر قراردادش با این باشگاه شده است.

اخبار داغ 

فدراسیون فوتبال ایران، سازمانی بی در و پیکر است / گزارش رسانه پرتغالی آرش داجلیری: ساپینتو در این یک هفته پدر ما را درآورد؛ دوباره به استقلال برمی گردم درآمد 20 میلیون یورویی پینی زهوی از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا ناگلزمان: شاید تیم را بدون مهاجم نوک کلاسیک ببندیم؛ می توانیم از 2 مهاجم مرکزی استفاده کنیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس

در حالی که طرح رایگان شیر مدارس بعد از سال‌ها توقف در اجرا در سال تحصیلی جاری با دستور رئیس جمهور اجرایی شد؛ اما تولیدکنندگان محصولات لبنی از تاخیر در پرداخت تعهدات ابراز گلایه می‌کنند و برای حل مشکل پیشنهاداتی ارائه داده‌اند.

سید محمدرضا بنی طبا - سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح رایگان شیر مدارس گفت: این طرحی که بعد از سال‌ها توقف با دستور مستقیم رئیس جمهور اجرایی شد یکی از خدمات خوب دولت بود که انتظار می رود همه دستگاه ها در اجرای درست آن کوشا باشند.

بنی طبا با اشاره به اینکه طرح شیر رایگان مدارس در برنامه هفتم مصوب شده و امیدواریم این طرح در سال آتی تحصیلی تداوم داشته باشد، گفت: می‌دانیم دولت در تامین منابع و توسعه طرح به تمام مقاطع تحصیلی با مشکل مواجه است و بر همین اساس پیشنهاد صنایع لبنی این است که تامین منابع طرح از محل مالیات بر ارزش افزوده کارخانه‌هایی که در این طرح مشارکت دارند، تامین شود.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی ضمن گلایه از کندی روند انجام تعهدات گفت: علی رغم همکاری بسیار خوب و پیگیرانه وزارت آموزش و پرورش و نیز تصویب منابع در کمیسیون تلفیق اما گزارش‌هایی که از تولیدکنندگان دریافت کرده‌ایم حکایت از آن دارد که مطالبات حدود ۳۰۰ تولید کننده در این طرح منتظر تصمیم سازمان برنامه و بودجه و ریاست این سازمان قرار دارد.

بنی طبا با اشاره به اینکه تولیدکنندگان خود تعهداتی نسبت به دامداران و تامین کنندگان شیرخام دارند، عنوان کرد: بخشی از مطالبات مرحله اول توزیع شیر رایگان انجام شده، اما مراحل بعدی با وجود انجام تعهدات از سوی تولیدکنندگان هنوز در پیچ و خم تصمیمات دولتی و بروکراسی اداری است و این در حالی است که هر روز تاخیر در انجام تعهدات منجر به کاهش انگیزه تولیدکنندگان برای مشارکت در این طرح خواهد شد.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در اجرای این طرح با کمترین حاشیه سود ورود کردند و وزارت آموزش و پرورش هم همکاری بسیار خوبی در اجرا و پیگیری مطالبات تولیدکنندگان داشته خواست هر چه زودتر نسبت به تخصیص منابع قانونی مصوب اقدام و شعار حمایت از تولید را در عمل نشان داده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس