Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل این شرکت، از اعزام ماشین‌آلات سنگین شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس به مناطق زلزله زده سایه خوش خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، به دنبال وقوع زلزله شدید در منطقه سایه خوش که متاسفانه با خسارت های فراوانی نیز همراه بود و موجب از دست رفتن تعدادی از ساکنان این روستا شد، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این عزیزان به اطلاع می رسانم شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و انسانی خود از همان ساعات اولیه‌ این اتفاق تلخ، ضمن هماهنگی با مسئولان ارشد و مراجع تصمیم‌گیر استان در حوزه امداد رسانی و امور عمرانی استانداری، آمادگی خود را جهت اعزام امکانات سخت افزاری و تیم های فنی، مهندسی به مناطق زلزله زده اعلام کرد که در این رابطه تا کنون دو دستگاه بیل مکانیکی و دو دستگاه کمپرسی سنگین به روستای سایه خوش اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروز شجاعی در ادامه با تاکید بر این مهم که در مواقع بروز حوادث طبیعی هیچ الویتی مهم‌تر از یاری‌رساندن به حادثه دیدگان نیست، اظهار داشت: شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس تا پایان آواربرداری و ساماندهی وضعیت زلزله‌زدگان در کنار اهالی شریف این منطقه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مناطق زلزله زده برنا هرمزگان اعزام ماشین آلات توسعه خلیج فارس سایه خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی