Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل روز یکشنبه با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که چهار نامزد داشت با انصراف بهزاد تیموری به نفع یوسف بی‌نیاز پس از اعلام برنامه‌ها توسط کاندیداها رقابت بین یونس انعامی، یعسوب بهتاج و یوسف بی‌نیاز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول رای‌گیری از مجموع ۳۱ آرای ماخوذه یونس انعامی ۱۴ رای، یوسف بی‌نیاز ۱۲ رای و یعسوب بهتاج پنج رای کسب کردند و به علت عدم کسب حد نصاب آرا (نصف بعلاوه یک) توسط کاندیداها، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم انتخابات یونس انعامی با کسب ۱۷ رای از مجموع ۳۱ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل انتخاب شد.

همچنین یوسف بی‌نیاز دیگر کاندیدا موفق شد در دور دوم انتخابات ۱۴ رای از مجموع ۳۱ رای ماخوذه اعضای مجمع را کسب کند.

رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل در این مجمع گفت: بسط و گسترش رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام، تلاش برای همگانی کردن این رشته ورزشی، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، قهرمان پروری، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

یونس انعامی مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان بدنسازی و پرورش اندام و ایجاد وحدت و همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

او استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، انعقاد تفاهمنامه با دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش، بسیج و دانشگاه‌ها، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و تلاش برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی، راه اندازی خانه‌های بدنسازی در روستاها را دیگر اقدامات این هیات در استان برشمرد.

رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل با بیان اینکه با همکاری، وحدت و احترام متقابل به همدیگر می‌توان به توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در منطقه کمک کرد، افزود: بنده نه به عنوان رئیس هیات بلکه خادم تمامی ورزشکاران و پیشکسوتان در استان خواهم بود. 

انعامی اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت و قابلیت‌های زیادی دارد و جوانان غیرتمند، با تعصب و توانمند منطقه می‌توانند در میادین داخلی و بین المللی بدرخشند.

در این مجمع انتخاباتی مریم یوسفی به عنوان نائب رئیس بانوان، موسی صمصام حیدری به عنوان خزانه دار، داود نیکنام به عنوان کارشناس خبره، پورپناهی و مینا نعیمی به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل معرفی و موفق به کسب رای اعضای مجمع شدند.

برچسب‌ها فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مجمع انتخاباتی استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مجمع انتخاباتی استان اردبیل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مجمع انتخاباتی استان اردبیل هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است

وحید خدابنده در وبینار تبیین دومین رویداد بین المللی «الف تا» که با حضور ۲ هزار نفر از آموزگاران استان در شبکه شاد برگزار شد، با تشریح نحوه برگزاری این رویداد بین المللی اظهار کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده‌ها و تجارب خاص مدارس است.

او خاطرنشان کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای همکاران فراهم کرده است تا ایده‌ها و تجارب خاص مدارس خود را نشر و اشاعه دهند، لذا مشارکت حداکثری مدیران، آموزگاران، راهبران و سرگروه‌های آموزشی ابتدایی در این رویداد بین المللی با هدف ایجاد فرصت هم افزایی، هم گرایی و وحدت بخشی در راستای انتقال تجارب تحول آفرین انتظار می‌رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان تفاوت دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه‌ها محور‌های اصلی و فرعی رویداد از جمله مدیریت و رهبری مدرسه، فرآیند‌های یاددهی-یادگیری، تولید محتوای آموزشی، روش تدریس و تولید فناوری‌های نوین آموزشی، برنامه تربیت، محیط تربیت و سلامت و تربیت بدنی اعلام کرد.

خدابنده همچنین برگزاری نشست‌های گفتگو محور معلمانه، نمایشگاه استانی و کشوری، تولید و انتشار محصولات چندرسانه‌ای مؤثر و ایجاد بانک تجربیات را از مهمترین برنامه‌های رویداد «الف تا» برشمرد.

در ادامه رییس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان گفت: دومین رویداد بین المللی «الف تا» با هدف اجرای مطلوب برنامه طرح شهید همت و به منظور پیوند زدن تجارب ارزنده معلمان با آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی معتبر اجرا می‌شود.

سجاد محسن پور تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار و مستندات خود را در دو محور طراحی آموزشی و اجرای تدریس و نیز گفتمان آموزشی طبق شرایط تهیه فیلم تدریس تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سامانه https://alefta.ir ثبت و بارگذاری کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام