Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عبدالمجید رنجبر در نشست بررسی عملکرد و دستاورد‌های نمایشگاه مذکور در استانداری فارس ت گفت: دامداران سنتی و نیمه صنعتی کمتر موفق شدند در نمایشگاه شرکت کنند از این رو کارگاه‌های حضوری و وبیناری برای این دسته از مخاطبان از مرداد ماه برگزار  می شود.

او گفت:  ۱۶ شرکت دانش بنیان حاضر در نمایشگاه که در زمینه اصلاح نژاد و تغذیه دام و طیور فعالیت دارند به اضافه آن‌هایی که دستگاه‌های جدید داشتند انتخاب تا در کارگاه‌ها به انتقال دانش بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر با اشاره به اینکه ورود به بازار کشور‌های حوزه خلیج فارس یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه دام و طیور و آبزیان شیراز بوده است، گفت: منتظر هستیم در صورت آزاد شدن صادرات دام از طرف وزارت متبوع گام‌های بعدی را برداریم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ارائه و معرفی دام‌های اصلاح نژاد شده و نمایش آن در نمایشگاه در سال‌های آتی می‌تواند به عنوان یک بخش مفید برای دامداران باشد.

 در نشست بررسی عملکرد و دستاورد‌های شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته از مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، عبدالمجید رنجبر معاون بهبود تولیدات دامی و جمعی دیگر از مدیران ذی ربط به پاس مشارکت فعال و موثر در برگزاری نمایشگاه با اهدای لوح و تندیس از طرف محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تجلیل و تقدیر شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی نمایشگاه دام و طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.
عبدالرضا سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلو‌های استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.
همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.
۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

دیگر خبرها

  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان