Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان اصولی پس از جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: در جلسه ای که امروز هیان رئیسه فدراسیون فوتبال به صورت مشترک در بخش اول با اعضای کمیته فنی داشت، بحث های مفصلی انجام شد. 

وی افزود: روی نقطه نظرات عزیزان در کمیته فنی گفت و گو و بحث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن هیات رئیسه بر اساس مولفه‌های مختلف و مدنظر، گف‌و‌گو کرد. در مجموعه برآیند این جلسه همانطور که بارها گفتیم سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ است و همچنان خواهد بود. با توجه به قراردادی که با اسکوچیچ داریم و با توجه به جمیع جهات و ملاحضاتی که در این حوزه هستن بحث سرمربیگری او را همچنان خواهیم داشت.

اصولی در مورد ناراحتی پرویز مظلومی گفت: چون جلسه طولانی شده بود دوستان برای رفع خستگی احتمالا بیرون آمدند والا بحثی در این خصوص نبود. دوستان نقطه نظراتی داشتند. ازجهات مختلف موضوع مورد گفت و گو قرار گرفت. قطعا در حسن نیست، حسن نظر و حسن سابقه اعضای کمیته فنی هیچ تردیدی نداریم. بسیار مچکریم و از اینکه در این خصوص زحمت کشدند و نکاتی را گفتند. این موضوع زوایای مختلفی داشت. یک بعد نبود. در ابعاد مختلف حتی فنی بحث شد و در نتیجه این خروجی جلسه است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا فکر می کند اسکوچیچ می‌تواند این تیم را مدیریت کند، اظهار داشت: تصمیم گرفته شده و قرار نیست من تحلیل کنم. تصمیم قاطع را گفتیم. اسکوچیچ تا پایان رقابت‌های 2023 جام ملت‌ها قرارداد دارند.

اصولی در مورد اینکه آیا این موضوع فارغ از هر نتیجه‌ای در جام جهانی است، گفت: این بحث جدا است. مهمترین مولفه الان ایجاد وفاق، همدلی، اتحاد و پرهیز از انشقاق و جوسازی و فضا سازی، در هر سطحی از فوتبال و تیم ملی است. هیات رئیسه بیانیه‌ای هم در این مورد منتشر می‌کند. با هر کسی در هر سطحی که بخواهد اخلال ایجاد کند و نظم و تمرکز تیم ملی را به فضای ملتهبی برساند که در این یک دو هفته مشاهده کردید، قطعا بر اساس قوانین و مقررات و آیین نامه ها برخورد خواهد شد.

وی افزود: از همه عزیزان، کادرفنی، بازیکنان، دوستان در بخش‌های مختلف، اصحاب رسانه، پیشکسوتان و همه افرادی که دلسوز هستند تقاضا داریم همراهی، همکاری و همدلی کنند. برای هدف مشترک همه ما که اعتلای نام ایران و اهتزاز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی است، همراهی و همکاری کنیم.  این چند ماه همه با هم پشت تیم ملی قرار بگیریم و با قدرت حمایت کنیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال احسان اصولی کمیته فنی فدراسیون فوتبال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان سیر پنیری به سبک رستوران‌های مشهور (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم) طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • اوسمار: طلسم ۶ ساله مقابل سپاهان؟ هرکسی را نبرید به بردنش نزدیک‌تر می‌شوید!
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن