Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عیدغدیر از ظهر امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه جاری در جاده‌های ارتباطی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ یدالله جهان‌تاب هدف از اجرای این محدودیت‌ها را تخلیه بار ترافیکی در جاده‌های مازندران عنوان کرد و گفت که ماموران پلیس راه با حضور در محل در حال تلاش برای عادی سازی ترددها در مسیرهای منتهی به این استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عیدغدیرخم در جاده‌های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه است.

وی اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه جاری از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روزها نیز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه جاری از کرج به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشا نیز به صورت یکطرفه خواهد بود.
وی افزود : تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز یکشنبه ۲۶ تیر ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه جاری از محور هراز ممنوع است. 

سرهنگ جهان تاب وضعیت تردد خودروها در محورهای چالوس، هراز، سوادکوه و آزادراه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.

وی با بیان این‌که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است ، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه تعطیلات جاده ماموران پلیس وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی وسایل نقلیه از ساعت مرزن آباد تا ۲۴ روز پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران