Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:29:44 GMT

صعود فائزه رفیعی به جمع 64 نفر برتر سابر زنان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۳۸۹۶

صعود فائزه رفیعی به جمع 64 نفر برتر سابر زنان

به گزارش "ورزش سه"، سومین روز از رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان در قاهره مصر با برگزاری مسابقات انفرادی اسلحه سابر زنان پیگیری شد که سه نماینده کشورمان به رقابت با حریفان پرداختند.
فائزه رفیعی 30 ساله که برای سومین دوره متوالی در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کرد، در گروه هفتم رقابت ها عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با ثبت 5 پیروزی برابر حریفانی از هنگ کنگ، بلغارستان، برزیل، هند و آلمان و تنها یک باخت مقابل آراکلی ناوارو اسپانیایی، جایگاه نوزدهم مرحله گروهی را به خود اختصاص داد تا راهی جدول مقدماتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شمشیرباز گیلانی برای راهیابی به جدول اصلی رقابت ها مقابل جولین کورتین بلژیکی قرار گرفت و با پیروزی 15 بر 14 در برابر این حریف، جواز حضور در جمع 64 سابریست برتر جهان را به دست آورد. رفیعی در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی، صبح چهارشنبه در برابر مدیسون تورگود کانادایی قرار خواهد گرفت. 
پریماه برزگر که در گروه نخست رقابت ها قرار داشت، موفق به کسب 4 پیروزی برابر شمشیربازانی از مصر، اوکراین، کانادا و ترکیه شد و در 2 بازی نتیجه را به حریفان ایتالیایی و گرج خود واگذار کرد تا با قرار گرفتن در جایگاه چهل و دوم مرحله گروهی راهی مرحله حذفی شود. برزگر که آخرین بار 4 سال پیش در این رقابت ها شرکت کرده بود، مقابل سابینا کریمووا باتجربه از آذربایجان قرار گرفت و نتیجه را 15 بر 10 واگذار کرد تا کار خود را با قرار گرفتن در رتبه هفتاد و پنجم به پایان برساند.
نجمه سازنچیان نیز که سومین بار در رقابت های جهانی حضور پیدا می کرد، نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و در گروه 2 مسابقات فقط توانست از سد حریف استرالیایی خود عبور کند و در 5 مسابقه دیگر خود نتیجه را به حریفانی از لهستان، بریتانیا، کانادا، مکزیک و مصر واگذار کرد تا با قرار گرفتن در رده صدم مرحله گروهی از صعود به مرحله بعد بازبماند و با قرار گرفتن در رتبه 116 به کار خود در این رقابت ها پایان دهد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قرار گرفتن رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا