Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: از زمین‌های بدون استفاده شهرداری برای راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکرهاشمی امروز _یک‌شنبه"بیست و ششم تیرماه_ در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لزوم ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی، اظهار کرد: بارها در این زمینه بحث شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما راهکار عملیاتی ارائه نشد.

وی با بیان اینکه عملاً نتیجه مطلوبی در این زمینه نداشتیم، ادامه داد: از بخش‌های مختلف شهرداری در کمیسیون دعوت شد که بدون اینکه شهرداری وارد تجارت خرد شود، این طرح به مرحله اجرا برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: قیمت بالای زمین در تهران برای سرمایه‌گذاران صرفه اقتصادی ندارد و شهرداری تهران می‌تواند از زمین‌هایی که مورد استفاده نیست، برای راه‌اندازی این جایگاه‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

توسعه جایگاه‌های سوخت رسانی اقدام مهم و بزرگی است

میثم مظفر، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه توسعه جایگاه‌های سوخت‌رسانی می‌تواند یکی از اقدامات مهم و بزرگ مدیریت شهری جدی باشد، اظهار کرد: بروکراسی‌های اضافی در این طرح حذف می‌شود تا سریع‌تر به روندی برسیم تا جایگاه‌ها با مشارکت خصوصی ایجاد شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی برای راه‌اندازی پنج جایگاه به ازای هر منطقه پایتخت، ادامه داد: ۸۰ جایگاه بنزین و ۳۰ جایگاه CNG در پایتخت نظر گرفته شده است.

مظفر گفت: وجود زمین‌های خالی متعلق به شهرداری، دستگاه‌های دولتی و شهرک‌ها، اراضی مازاد در پایانه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز به عنوان ظرفیت برای ایجاد این جایگاه‌ها پیش بینی شده‌اند.

کد خبر 588864

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم شوراي شهر تهران جلسه علنی شورای شهر تهران جایگاه سوخت مدیریت شهری سوخت رسانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر تهران برای راه اندازی سوخت رسانی جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات

سازمان خبرنگاران بدون مرز (RSF) میزان آزادی مطبوعات در کشورهای مختلف جهان را بررسی و نتایج آن را به منتشر کرده است.

این شاخص نشان می دهد افغانستان یکی از کشورهایی است که رسانه‌های مستقل در آن با محدودیت‌های شدید مواجه هستند.

طبق این شاخص، نروژ در رده نخست و اریتره در جایگاه آخر آزادی مطبوعات قرار دارند.

افغانستان در بررسی سازمان گزارشگران بدون مرز ۱۹.۹ امتیاز کسب و به دلیل بازداشت و مرگ‌ومیر خبرنگاران ۲۶ پله سقوط کرده است.

چین، روسیه، اسراییل و امریکا،‌ هرکدام به‌ترتیب در جایگاه‌های ۱۷۲، ۱۶۲، ۱۰۱ و ۵۵ قرار گرفته‌اند.

این بررسی به مناسبت ۳ می، روز جهانی آزادی مطبوعات نشر شده است.

افغانستان هم اکنون در جایگاه ۱۷۸ جهانی از حیث میزان آزادی مطبوعات قرار دارد.

این در حالی است که طی دوونیم سال گذشته با تسلط طالبان بر کشور، افغانستان یکی از بدترین کشورها برای خبرنگاران و رسانه‌ها شناخته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند