Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:44:19 GMT

شرکت ۱۳۰۰ گروه جهادی در پویش «تو هم مهمان مولایی»

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۳۹۸۲

شرکت ۱۳۰۰ گروه جهادی در پویش «تو هم مهمان مولایی»

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با عید بزرگ شیعیان، عید غدیر خم و دهه ولایت، بنیاد علوی پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» را برگزار می‌کند. این پویش با هدف پخت نذری و اطعام به نیازمندان در سراسر کشور بوده و با همکاری گروه‌های جهادی سراسر کشور به نیازمندان اطعام داده می‌شود.

مصطفی یخچالی مسئول مرکز حرکت‌های جهادی بنیاد علوی با اشاره به این پویش گفت: از مدتی پیش فراخوانی همگانی برای این پویش سراسری در بین گروه‌های جهادی فعال و دبیران نهادی پیشرفت بنیاد علوی منتشر کردیم و از آنان خواستیم تا در این طرح بزرگ شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس همین فراخوان بیش از ۱۳۰۰ گروه جهادی از سراسر کشور ثبت‌نام کرده و داوطلب شدند.

وی اضافه کرد: بسیاری از گروه‌ها، از دیروز پخت نذری را آغاز کرده و امروز و فردا نیز ادامه خواهد داشت. انتظار داریم که در این پویش، بیش از ۶ میلیون پرس غذا پخت و در بین نیازمندان توزیع شود.

یخچالی درباره شعار پویش امسال طرح نذری و پخت اطعام بنیاد علوی گفت: شعار پویش سال گذشته «یک وعده با علی (ع)» بود و امسال شعار «تو هم مهمان مولایی» را انتخاب کردیم تا هم بیانگر اطعام علوی در روز عید غدیر باشد و هم شعار جدیدی باشد که مخاطبان را با حس و حال این عید بزرگ پیوند بدهد.

مسئول مرکز حرکت‌های جهادی بنیاد علوی بیان داشت: در این پویش، سعی کردیم هیچ محدودیتی قائل نشویم و کسی جا نماند. عمده هیئات، مواکب، مؤسسات فرهنگی و هر مجموعه‌ای که به نام امیرالمؤمنین قصد فعالیت داشتند، از حمایت بنیاد علوی بهره‌مند شدند. با توجه به اینکه عمده گروه‌های جهادی در مناطق محروم فعالیت دارند، بخش بزرگی از این حمایت به سمت این مناطق می‌رود.

کد خبر 5540636 علی قدمی

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم غذای نذری گروههای جهادی شهرداری تهران بهزیستی شورای شهر تهران علیرضا زاکانی حج تمتع عید غدیر خم گردشگری آلودگی هوا سازمان حج و زیارت شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان تامین اجتماعی عفاف و حجاب مهمونی 10 کیلومتری بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد