Web Analytics Made Easy - Statcounter

“بهاره جنگروی” مسئول گروه مردمی دختران انقلاب با اشاره به حضور دخترانی که شاید در عرف عموم حجاب کاملی نداشته باشند اما در مجالس دینی و مذهبی شرکت می کنند و دل در گرو آرمان های انقلاب دارند، گفت: مشکلات اقتصادی نباید سبب کم‌کاری در فرهنگ شود، فرهنگ مانند هوایی است که نفس می کشیم که اگر آلوده شود دیگر کاری نمی توان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “بهاره جنگروی” مسئول گروه دختران انقلاب در گفتگو با ۸دی با اشاره به چگونگی تشکیل این گروه اظهار کرد: تشکیل گروه دختران انقلاب ابتدا در تهران کلید خورد و دوستان ما بعد از چندسال کار مطالعاتی، بروز و ظهور رسانه ای شان با اقدامات گروهی که به نام دختران انقلاب کشف حجاب های سازماندهی شده انجام می دادند، همزمان شد.

  وی افزود: دختران انقلاب راه اندازی شد و در این جشن ها دخترانی را می بینیم که شاید در عرف عموم حجاب کاملی نداشته باشند اما دل در گرو آرمان های انقلاب دارند و باید با امر به معروف های درست و به جا، آنان را جذب کرد.   گرایش عموم مردم به دین در حال افزایش است   مسئول گروه مردمی دختران انقلاب با اشاره به یکی از محور های این جشن بیان کرد: در جریان جشن های دختران انقلاب، تعدادی از دخترانی که در این برنامه ها فعالیت می کنند در یک اقدام غافلگیرانه به دست مادران شهدا چادری می شوند که در تهران با استقبال خوبی رو به رو شد و از آمران به معروفی که با شیوه هایی زیبا باعث جذب دختران کم حجاب می شدند تقدیر به عمل آمد و این تقدیر برای جرئت افزایی در بین آمران به معروف صورت گرفت تا به دنیا بگوییم اگرچه یک سری فعالیت های سازماندهی شده اتفاق می افتد اما به فرمایش رهبری، گرایش عموم مردم به دین در حال افزایش است و دشمنان تا این خروش سرود سلام فرمانده را دیدند نتوانستند دوام بیاورند.   جنگروی با اشاره به استقبال بی نظیر از جشن های دختران انقلاب به عنوان جریان حجاب و پرچمدار حجاب حضرت زهرا(س)، گفت: در تهران با تکمیل ظرفیت رو به رو شدیم و در گیلان، وجود گرما و شرجی هوا مانع از حضور مردم نشد و این نشاندهنده عرق انقلابی دختران گیلانی نسبت به عفاف و حجاب است.     وی با بیان اینکه امروز دختران کم‌ حجاب و با حجاب در کنار هم ایستاده اند، تصریح کرد: دختران ما در مقابل دشمن واحد خارج از مرزها ایستادند. ورود دختران انقلاب در شهرها با خروش مردم و کمک های مالی و تلاش برای برگزاری هرچه بهتر این جشن ها همراه است به طور مثال در کرمان، سیستان و بلوچستان، بندرعباس و اهواز تقاضا برگزاری جشن را دادند تا این علم بلند شود و در این رابطه از مسئولین انتظار حمایت و فراهم شدن بستر برای برگزاری چنین دورهمی هایی توسط بانوان بومی هر استان را داریم.     آمریکایی که به دنبال حذف توان هسته ای و موشکی ماست به دنبال حذف حجاب نیز هست   وی با اشاره به کلام رهبری در دیدار دو سال پیش با دانش آموزان خاطرنشان کرد: همان آمریکایی که به دنبال این است که ما در منطقه حضور نداشته باشیم، هسته ای و موشکی نداشته باشیم، به دنبال این است که حجاب نیز برداشته شود و اهمیت حجاب به اندازه توان هسته ای و موشکی کشور و حضور در منطقه است پس آن را دریابیم.   جنگروی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نباید سبب کم‌کاری در فرهنگ شود، تصریح کرد: فرهنگ مانند هوایی است که نفس می کشیم که اگر آلوده شود دیگر کاری نمی توان کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دختران انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری