Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلک و سوادکوهی در اولین گام مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در تونس به پیروزی رسیدند

در جریان رقابت های بین المللی کشتی آزاد تونس، سرلک و سوادکوهی در مبارزه هایی که حکم انتخابی تیم ملی را دارد به ترتیب مقابل جوان و نخودی پیروز شدند.

به گزارش طرفداری، در جریان رقابت های بین المللی کشتی آزاد تونس، در وزن ۵۷ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای و با حضور ۶ کشتی گیر در ۲ گروه ۳ نفره برگزار می شود، احمد محمدنژاد جوان و علیرضا سرلک در مبارزه ای که برای کادر فنی تیم ملی ایران، حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را دارد، به مصاف هم رفتند که در پایان علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۱ با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودیت از هند دیگر کشتی گیر این گروه است که باید با نمایندگان ایران مبارزه کند. احتمال رویارویی مجدد سرلک و جوان در فینال این وزن وجود دارد تا کادر فنی در نهایت نسبت به انتخاب ملی پوش سبک وزن ایران در رقابت های جهانی صربستان اقدام کند. سرلک ماه پیش در جام تختی ۳ بر ۲ به جوان باخته بود.

همچنین در وزن ۷۹ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور ۷ کشتی گیر در ۲ گروه ۳ و ۴ نفره برگزار می شود، محمد نخودی و علی سوادکوهی در گروه A در مبارزه ای که حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان را دارد، به مصاف هم رفتند که در پایان سوادکوهی با نتیجه ۵ بر ۵ مقابل نخودی به پیروزی رسید. نخودی در دومین مبارزه نیز برابر گئورگیوس کوگیومتسیدیس از یونان ۷ بر ۳ پیروز شد. چندر مارستیلر از آمریکا دیگر کشتی گیر این گروه است که موفق شد سوادکوهی را در دور دوم شکست دهد

در این وزن نیز با توجه به دوره ای برگزار شدن مسابقات، احتمال روبرو شدن مجدد سوادکوهی و نخودی در فینال وجود دارد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز که با حضور ۳ کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود، یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل سزار آلوان از برزیل به پیروزی رسید وی در دور بعد به مصاف ساگار آلجان از هند می رود.

اخبار داغ 

فدراسیون فوتبال ایران، سازمانی بی در و پیکر است / گزارش رسانه پرتغالی آرش داجلیری: ساپینتو در این یک هفته پدر ما را درآورد؛ دوباره به استقلال برمی گردم درآمد 20 میلیون یورویی پینی زهوی از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا ناگلزمان: شاید تیم را بدون مهاجم نوک کلاسیک ببندیم؛ می توانیم از 2 مهاجم مرکزی استفاده کنیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی کشتی آزاد کشتی گیر دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا