Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام اینکه ۱۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند، گفت: برای پیشگیری از انتشار بیش از پیش این بیماری بهتر است مردم از سفر‌های غیر ضرور بپرهیزند و دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش دوباره بیماران کرونایی در گیلان گفت: در ۲۴ ساعته گذشته ۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند که با این تعداد آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها به ۱۳۰ بیمار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فردین مهرابیان با بیان اینکه ۱۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری اند گفت: ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در بخش آی سی یوی بیمارستان‌های گیلان بستری شده اند.   سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: حال ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.   مهرابیان با اشاره به شیوع دوباره کرونا در گیلان گفت: برای پیشگیری از انتشار بیش از پیش این بیماری بهتر است مردم از سفر‌های غیر ضرور بپرهیزند و دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس