Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی در سطح شهرستان با همکاری ماموران اداره صمت طی هفته گذشته به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به بازدید از ۶۹ واحد صنفی، گفت: در این طرح‌ها ۱۵ واحد به علت بی توجهی به اخطار‌های داده شده پلمب شد.

فرمانده انتظامی پاسارگاد ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، از همه صنوف خواست با رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، پلیس را در برقراری امنیت اقتصادی جامعه یاری کنند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمچجویی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مطهری جهرم با اقدامات فنی و تخصصی از وجود یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یکی از منازل مسکونی مطلع شدند.

سرهنگ رزمجویی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن منزل، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، از عموم شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

توقیف تاکسی و کشف تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف سواری سمند تاکسی و کشف ۱۸ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس - شیراز به یک سواری سمند تاکسی مشکوک و آن را با اقدامات فنی و تخصصی توقیف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۱۸ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف گنج‌یاب قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا گفت: ماموران انتظامی شهرستان قیروکارزین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک خودرو ام وی ام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گنج یاب قاچاق به همراه متعلقات مربوطه کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش آن را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ روستا گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دستبند پلیس آباده بر دستان سارق اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: با دستگیری سارق حرفه‌ای، پرده از راز ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل برداشته شد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و همچنین منزل در سطح شهرستان آباده، تیمی از ماموران پلیس موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و همچنین گشت‌زنی‌های هدفمند، یک سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای را شناسایی و وی را با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل اقرار کرد، گفت: صنحه‌های سرقت بازسازی و متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در سرچهان

فرمانده انتظامی سرچهان از کشف سواری پراید سرقتی و دستگیری سارق در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو پراید در یکی از روستا‌های بخش باغ‌صفا، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی در کمتر ۱۲ ساعت با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و او را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سرچهان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم خودرو سرقتی کشف شد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ لشکری به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را مد نظر قرار دهند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف تنباکوی قاچاق در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف ۶ هزار پاکت تنباکو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار با اقدامات فنی از توقیف یک دستگاه سواری پژو حامل بار قاچاق در یکی از منازل در شهر قائمیه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۶ هزار پاکت تنباکو میوه‌ای قاچاق کشف کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۲۲۶ کیلو تریاک از خودرو پژو در نی ریز

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۲۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سواری پژو در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی کرمان - شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه راننده بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد فرار و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را رها و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو ۲۲۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار حبیبی گفت: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

توقیف ویتارا حامل ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارکنان یگان تکاوری استان موفق شدند یک سواری ویتارا حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را توقیف کنند.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: در جهت مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، ماموران یگان تکاوری استان هنگام ایست و بازرسی مقطعی در محور مواصلاتی فیروزآباد - شیراز به یک سواری ویتارا حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۵ هزار و ۹۰۰ حلقه انگشتر ست و نگین‌دار، ۱۹ دستگاه تجهیزات مخابراتی و ۲ دستگاه اینورتر و مانیتور قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی استان فارس فرمانده انتظامی شهرستان مواد مخدر از نوع تریاک برای سیر مراحل قانونی موتورسیکلت قاچاق ماموران انتظامی ۳۰ میلیارد ریال اقدامات فنی دستگیری سارق دستور کار کالای قاچاق ریال برآورد اماکن خصوصی موفق شدند یک دستگاه فقره سرقت یک سواری او گفت نی ریز کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل

سردار جواد تقوی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرحله جدید این طرح سراسری امسال با اولویت نظارت و پایش انبار‌ها و محل دپو کالای قاچاق، با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در استان اردبیل اجرا شد.

او با اشاره به تلاش مسئولانه و جهادی پلیس استان اردبیل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، اظهار کرد: در این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان اردبیل موفق شد، ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، چهار هزار متر پارچه، ۲۵ تن گندم و هفت تن و ۵۶۰ کیلوگرم آرد کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل کشف ۶ تن انواع چوب آلات جنگلی، چهار تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۸۰ هزار بسته قهوه، یک دستگاه موتورسیکلت، ۱۲۰ قوطی نوشابه خارجی، ۲۸۰ لیتر سوخت و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع دیگر کالای قاچاق را از جمله دیگر کشفیات ماموران نیروی انتظامی استان اردبیل در این طرح عنوان کرد.

سردار تقوی اظهار کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را در مجموع ۵۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال اعلام کردند.

او بیان کرد: با اجرای این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل ۱۳ نفر دستگیر و ۱۰ دستگاه خودرو چاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به پلمب ۲ انبار در این طرح با دستور مراجع قضایی، اضافه کرد: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شدند.

سردار تقوی ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر