Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد تونس به عنوان آخرین مرحله رنکینگ جهانی در حال برگزاری است. کادر فنی تیم ملی کشورمان در 2 وزن مسابقه انتخابی گذاشته است که این رقابت در اوزان 57 و 79 کیلو برگزار می‌شود. طبق چرخه انتخابی در وزن 79 کیلوگرم اگر هر دو نماینده کشورمان در یک گروه قرار بگیرند، در صورتی‌که نخودی جایگاه بهتری را کسب کند به دوبنده تیم‌ملی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 79 کیلوگرم مسابقات بین‌المللی تونس به صورت دوره‌ای و در 2 گروه برگزار شد که محمد نخودی و علی سوادکوهی در گروه A قرار داشتند. این 2 آزادکار کشورمان در مبارزه نخست مقابل هم قرار گرفتند که سوادکوهی با نتیجه 5-5 به برتری رسید. 

سوادکوهی در مسابقه دوم مقابل چندر مارستیلر از آمریکا با نتیجه 9 بر 6 شکست خورد و مبارزه سوم خود مقابل گئورگیوس کوگیومتسیدیس را با 3 بر یک با برد پشت سر گذاشت.

محمد نخودی در مسابقه دوم گئورگیوس کوگیومتسیدیس از یونان 7 بر 3 پیروز شد. وی در دیدار با مارستیلر هم با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید. براین اساس محمد نخودی راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی باید در این مرحله مقابل بالیان گوراو از هند روبه‌رو شود.

باتوجه به چرخه اعلام شده محمد نخودی نماینده کشورمان در مسابقات جهانی صربستان خواهد بود که شهریورماه امسال برگزار می‌شود. وی سال گذشته هم در رقابت‌های نروژ حضور داشت و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام/ ت 45

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد محمد نخودی علی سوادکوهی چرخه انتخابی محمد نخودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6089752

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی