Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:47:22 GMT

مزایای خرید سرور مجازی ایران سرور

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۴۸۰۰

مزایای خرید سرور مجازی ایران سرور

ایران سرور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز ارائه دهنده سرور و خدمات هاستینگ، فروش دامنه و هاست، در کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران سرور ، برای معرفی بهترین سرور در مقاله «7 ویژگی مهم برای انتخاب بهترین سرور؛ یک راهنمای جامع » توضیحات کلی داده شد. حال در ادامه مقاله قبلی و برای پاسخ به این دغدغه در این مقاله با ویژگی‌های مهم بهترین سرور مجازی ایران آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرور مجازی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

پیش از آشنایی با سرور مجازی لازم است یکبار دیگر مفاهیم اولیه‌ای چون سرور چیست را با هم مرور کنیم؛ سرور نوعی قطعه سخت افزاری یا برنامه‌ای نرم‌افزاری است که به برنامه‌ای دیگر یا کاربرش سرویس ارائه می‌دهد. البته سرور تنها به این مفهوم نیست بلکه در یک مرکز داده (Data center) به کامپیوتری که برنامه سرور روی آن اجرا و ارائه می‌شود هم سرور اطلاق می‌شود. با توجه به این مفهوم پایه می‌توان دریافت کرد ما با انواع سرور از جمله سرورهای مجازی و سرورهای فیزیکی سر و کار داریم.

سرور فیزیکی همانطور که از نام آن مشخص است ماهیتی فیزیکی دارد و همان یارانه‌ای است که برای اجرای نرم‌افزار سرور از آن استفاده می‌شود، سرور فیزیکی نیاز به قدرتی بالا با منابع پایدار دارد زیرا همواره در حال کار کردن است.

مزایای خرید سرور مجازی ایران سرور

سرور مجازی یا Virtual Private Server که با نام مخفف VPS نیز می‌شناسیم از زیرشاخه‌های خدمات سروراختصاصی ایران سرور است که برای ارائه آن از هاردهای NVme استفاده می‌شود.

خرید  VPS  به شما این امکان را می‌دهد با اینکه هنوز سرور شما با سایت‌های دیگر در اشتراک است اما به صورت مجزا و مجازی فضایی جداگانه داشته باشید که این فضا به صورت کامل خدمات شما را از دیگر کاربران آن سرور جدا می‌کند. انعطاف پذیری سرورهای اشتراکی نسبت به سرورهای اشتراکی بسیار بیش‌تر است و نهایتا هزینه‌های میزبانی وب برای شما سنگین تمام نمی‌شود. در واقع مقرون به صرفه بودن یکی از مهم‌ترین مزایای خرید سرور مجازی ایران سرور است که در مقابل استفاده از سرورهای مجازی رایگان شما را در برابر خطرات احتمالی مثل از دست دادن امنیت سایت ایمن می‌کند.

از دیگر مزیت‌های مهم Vps ایران سرور داشتن قدرت و سرعت سایت بالاست، با خرید سرورهای مجازی ایران سرور این امکان برای شما فراهم می‌شود که پیکربندی و ساختار سایت‌ را بر عهده بگیرید و از صفر تا صد مدیریت سایت‌تان دراختیار خودتان باشد.

دیگر مزیت سرور وی پی اس دسترسی کامل به منابع سخت‌افزاری با هدف حفظ عملکرد مطلوب وب سایت است. شاید وجود وب‌سایت‌های دیگر در سیستم سرور اشتراکی سرعت سایت شما را کند کرده و باعث کندی سرور شود اما با این خدمات می‌توانید به حد بسیار زیادی از کند شدن سایت خود جلوگیری کنید و در کنار آن از حفظ امنیت اطلاعات خود مطمئن باشید.

6 ویژگی مهم سرور مجازی ایران سرور

تنوع لوکشین سرورها در لوکشین‌هایی مانند؛ سرور مجازی اروپا، سرور مجازی ایران، سرور GPU استفاده از هاردهای پر سرعت NVme و SSD استفاده از انواع سیستم‌عاملهای محبوب در ایران مثل لینکوس، ویندوز امکان فضای بکاپ گیری رایگان تا 20 گیگابایت استفاده از فایروالهای امنیتی تاثیرگذار مثل cisco و juniper دسترسی به پنل ابر سرور: ارائه پنل ابری پیشرفته با امکانات متنوع برای مدیریت سرورهای ویندوز یا لینوکس

با نگاهی به مفاهیم بالا و بررسی ویژگی‌های لازم برای پیدا کردن بهترین سرور مجازی می‌توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم. در کنار این موضوعات یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح در خرید وی پی اس بحث کیفیت سخت‌افزاری و نوع ارائه خدمات مدیریت سرور است.

بهترین سرور مجازی ایران، سروری است که بتواند تمام نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و به خصوص مدیریت سرور را در اختیار متقاضیان قرار دهد. ایران سرور با وجود کارشناسان متخصص و تعریف پلن‌های مختلف و متعدد در تامین سرور مجازی راهِ‌ هموارتری را برای مشتریان ترسیم کرده است.

راهی که باید پس از شروع آن از همراهی‌ِ قدرتمند و پشتیبانی فنی 24 ساعته در کنار خدمات دیگر مطمئن باشید. سه ویژگی مهم برای اطلاق نام بهترین سرور مجازی ایران به یک سرویس دهنده وب شامل ثبات، پایداری و حفظ امنیت اطلاعات مشتریان است که امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به آن احساس می‌شود.

این ویژگی‌ها در کنار ارائه سرور مجازی ارزان و مقرون بصرفه خدماتی است که توسط ایران سرور تضمین شده و می‌تواند انتخابِ نهایی برای خرید سرور وی پی اس را آسان‌تر کند.

در پایان می‌توان گفت سرورهای مجازی ویندوزی یا لینکوسی بر اساس نیاز کسب و کار شما ابزارهایی کاربردی هستند و اگر در فکر ارتقای کسب و کار خود هستید می‌توانید با شناخت دقیق از انوای وی‌ پی اس و کاربردهای آن توسط کارشناسان ایران سرور، در نهایت برای خرید سرور مجازی بهینه تصمیم‌گیری کنید. اما پیش از هر اقدامی لازم است برنامه دقیقی برای سایت خود در نظر داشته باشید و با توجه به نوع برنامه‌نویسی وب‌سایت بین سرورهای خارجی و یا ایرانی یکی را انتخاب کنید. خرید بهترین vps در نهایت نباید شما را دچار سردگمی کند، برای گرفتار نشدن در دام چنین مسئله‌ای است بهتر است قدم‌های نخست طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت‌ را به درستی انجام داده و با صرف هزینه‌های کمتر و بهره جویی از خدمات وی پی اس ایران سرور نسبت به قدرت بخشیدن به وب سایت و خدمات کسب و کار خود اقدام کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران سرور سرور مجازی سرور مجازی ایران سرور بهترین سرور مجازی خرید سرور مجازی سرورهای مجازی سخت افزاری وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟

تین نیوز

کریدور حمل ونقل سبز و دیجیتال دریایی می تواند مشاغل سبز بیشتری ایجاد کند، بهبود سلامتی را برای جوامع محلی به ارمغان آورد و مزایای اقتصادی بی شماری به همراه داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا،  محدود کردن گرمایش جهانی به ۱.۵ درجه سانتی گراد نیازمند تسریع تلاش ها برای کربن زدایی بخش کشتی رانی است. حرکت اول در این ابتکار، توسعه یک کریدور حمل ونقل سبز و دیجیتال به شمار می رود که نه تنها از توسعه سوخت ها و کشتی های با کربن کم و صفر حمایت، بلکه مشاغل سبز و مزایای سلامتی خوبی برای جوامع محلی ایجاد می کند.

مطالعه ای جدید حاکی از آن است که یک کریدور حمل ونقل دیجیتال و سبز (GDSC) بین سنگاپور، لس آنجلس و لانگ بیچ می تواند بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی در تولید سوخت با آلایندگی صفر و نزدیک به صفر تا سال ۲۰۳۰ ایجاد کند. این مطالعه جریان های تجارت دریایی بین سنگاپور، لس آنجلس و لانگ بیچ را تجزیه وتحلیل کرد و یک خط پایه از فعالیت ها و نیازهای انرژی برای کشتی هایی را ارائه کرد که تا سال ۲۰۵۰ در کریدور فعالیت خواهند کرد.

مطالعه حاضر همچنین نشان داد که این کریدور می تواند به بهبود سلامت برای جوامع محلی منجر شود و مزایای اقتصادی گسترده ای را برای کشورهای این مناطق به همراه داشته باشد.

سوخت های بدون آلایندگی و توسعه مشاغل

تجزیه وتحلیل ها مقدار سوخت های نزدیک به صفر و صفر مورد نیاز برای ترافیک در این مسیر را با مدل سازی استفاده از سوخت های جایگزین کربن صفر و نزدیک به صفر توسط کشتی هایی برآورده کرده اند که در کریدور تا سال ۲۰۵۰ فعالیت خواهند کرد. در این بررسی پارامترهای مختلفی مانند هزینه های تولید و در دسترس بودن سوخت با توجه به اهداف استراتژی IMO 2023 در مورد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از کشتی ها در نظر گرفته شده است.

کربن زدایی دریایی برای مدت طولانی در دستور کار بوده است، زیرا حتی اگر سهم کشتی ها در گرمایش جهانی نسبتاً کم باشد، بسیار مهم است. سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) معتبرترین نهاد بین المللی در این زمینه است که پس از چندین نقطه عطف در کربن زدایی دریایی، در سال ۲۰۱۸ یک نقشه راه جامع با استراتژی اولیه کاهش گازهای گلخانه ای ترسیم و آن را در سال ۲۰۲۳ بازنگری کرد. در این بازنگری کاهش گازهای گلخانه ای هم زمان با دستورالعمل بررسی چرخه حیات (LCA) توسعه پیدا کرد و رویکرد چرخه عمر به عنوان یک بخش ضروری برای دستیابی به اهداف آب وهوایی شناخته شد.

فعالیت های انجام شده از طریق کریدورهای کشتی رانی سبز می تواند موجب کاهش کربن زدایی گسترده تر در سراسر صنعت دریایی شود و مزایای سلامتی برای جوامع محلی و فرصت های اقتصاد سبز را برای کشورها به ارمغان آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد