Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فرد روحانی که برای پیاده‌روی به بوستان پلیس در منطقه تهرانپارس رفته بود، هدف حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.

به گزارش مشرق، حجت‌السلام مهدی فخارپور که هر روز برای پیاده‌روی به پارک پلیس منطقه تهرانپارس می‌رفت، فکرش را هم نمی‌کرد در یک چشم به‌هم زدن ورزش صبحگاهی تبدیل به حمام خون شود.

مهدی فخارپور، اولین شهروندی نیست که قربانی قدرت نمایی اراذل و اوباش شده است و آخرینش هم نخواهد بود؛ او اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) است و در حالی که بینایی‌اش کم‌سو شده، حال جسمی مساعدی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مهدی فخارپور ماجرای ضرب و شتم وحشیانه خود توسط اراذل و اوباش را اینطور برای خبرنگار ما توضیح می‌دهد: چهارشنبه ۲۲ تیرماه، برای ورزش صبحگاهی به بوستان پلیس در منطقه تهرانپارس مراجعه کردم؛ مشغول پیاده‌روی بودم که ناگهان چند دختر جوان را دیدم که با سر و صدای زیاد در حال فرار از پارک هستند.

فخارپور ادامه داد: لحظه‌ای بعد متوجه شدم ۵ یا ۶ نفر اراذل و اوباش که ظاهراً مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، به یک پسر جوان حمله کرده و در حال ضرب و جرح وی با قمه و چوب هستند.

وی افزود: پس از مشاهده این حادثه، خیلی زود برای کمک به پسر جوان، اقدام و سعی کردم که پسر جوان را  از دست اراذل و اوباش نجات دهم اما در یک چشم به‌هم زدن من را هم هدف ضربات مهلک قمه، چوب و شیشه شکسته قرار دادند و دقایقی بعد، بلافاصله با یک خودرو از مهلکه گریختند.

حجت الاسلام مهدی فخارپور در خصوص شدت جراحات وارد شده به چشمش می‌گوید:‌ متاسفانه در این درگیری از ناحیه دست، صورت و چشم به شدت آسیب دیده‌ام؛ بینایی یکی از چشمانم براثر برخورد شیشه شکسته کم‌سو شده است.

او گفت: این حادثه به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس گزارش داده شد اما تا این لحظه نتیجه‌ای از اقدامات پلیس در این زمینه گزارش نشده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مشروبات الکلی مشرق اراذل و اوباش اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان