Web Analytics Made Easy - Statcounter

انعکاس جشن مهمونی ده کیلومتری غدیر از رادیو تهران

ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم و پوشش جشن مهمونی ده کیلومتری غدیر از ساعت ۶ تا پایان شب عید غدیر خم را گرامی می‌دارد.

برنامه ریزی ویژه برنامه عید غدیر گروه تهران و رویداد‌ها با محوریت انعکاس جشن مهمونی ده کیلومتری غدیر در بخش اول از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و در بخش دوم ۲۱ تا ۲۲ تقدیم مخاطبان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعظم قربانپور، گزارشگر مستقر در مسیر چهار راه ولیعصر (عج) تا سه راه شهید مطهری و مهدی اسماعیلی گزارشگر مستقر در مسیر میدان ونک تا مسجد بلال در گفتگو با شهروندان، مخاطبان را از حال و هوای این جشن آگاه می‌کنند. همچنین در بخش دوم برنامه مهدی اسماعیلی در پل پارک وی و اختتامیه مراسم مستقر می‌شود.

گروه تفریحات و سرگرمی ساعت۶ تا۱۰ صبح به تهیه‌کنندگی امیر حسین ثقفی و گویندگی مهدی مجنونی روی آنتن می‌رود.
گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۴ ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» را از حسینیه کربلایی‌ها به صورت زنده از چهارراه گلوبندک تقدیم حضور فرهیختگان می‌کند. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی محمد بخشایش و گویندگی جواد تشکری روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران هم از ساعت ۱۵ با تهیه گزارش‌های پیش رویدادی در برنامه، ضمن تامین اطلاعات و ارایه آن به مخاطبان گزارش‌های جشن مهمونی ده کیلومتری غدیر را پخش و در گفتگو با مسئولان درباره کم و کیف جشن و خدمات شهری اطلاع رسانی می‌کند و به صورت لحظه‌ای این رخداد را به سمع مخاطبان می‌رساند.

مرشد خوانی و تحبیب مولی الموحدین حضرت علی (ع)، مولودی خوانی و تقویت نگرش و گرایش به تولی و... از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است که به تهیه کنندگی مهدی مجنونی، گویندگی الهام شوقی و سردبیری اکبر محمدی خانی تقدیم مخاطبان رادیو تهران خواهد شد.

عیدانه صبح جمعه‌ای‌ها در عید غدیر از رادیو ایران

گروه برنامه ساز «صبح جمعه با شما» به مناسبت عید سعید غدیر خم ویژه برنامه «صبح عید با شما» را تقدیم می‌کنند.
ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده برنامه «صبح جمعه با شما» گفت: در روز عید سعید غدیر دوشنبه ۲۷ تیرماه به همراه گروه صبح جمعه با شما از ساعت ۹:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه و به صورت زنده در خدمت مخاطبان خواهیم بود و  بخش‌های متعدد نمایشی، طنزآهنگ، لطیفه و گپ و گفت با هنرمندان، ویژه برنامه عید غدیر را تشکیل می‌دهد. این ویژه برنامه از رادیو ایران پخش می‌شود.

در رادیو صبا «ساده و صمیمی غدیری شو»

رادیو صبا به همین مناسبت ویژه برنامه «ساده و صمیمی غدیری شو» این روز را همراه شنوندگان جشن می‌گیرد. امیر اکبری، سردبیر این برنامه گفت: ویژه برنامه «ساده و صمیمی غدیری شو» در شب عید غدیر خم با آیتم‌های متنوع «مهمان ویژه، معرفی فیلم و کتاب، گفتگو، نمایش و روایت خاطرات مردمی» شب خاطره انگیزی را برای مخاطبان رقم می‌زند.
در بخش ویژه مهمان و میزبان صابر خراسانی شاعر و خواننده اشعار آیینی می‌شود و در بخش نمایش شخصیت‌های شناخته شده رادیو صبا «آقای نیک بختی و نوه اش امیر قشنگم» از هدیه‌هایی که در جشن عید غدیر خم دریافت کرده‌اند می‌گویند.
«ساده و صمیمی غدیری شو» یکشنبه ساعت ۱۸ با مخاطبان همراه می‌شود.

ویژه برنامه «به وقت برادری» هم با موضوع نذری عید غدیر در قالب نمایش به موضوعات ویژه این ایام مثل برگزاری مراسم عید غدیر و قربان، کمک کردن، برادری و هدیه دادن می‌پردازد. این برنامه از روز یکشنبه ۲۶ تیرماه در آستانه عید سعید غدیر خم با موضوع نذری دادن همراه شنوندگان می‌شود و در دهه ولایت هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و گویندگی سمانه مبلغ حسینی و بازیگری آسیه گرجی، امیر عضد و مژگان واعظیان تقدیم مخاطبان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو عید غدیر خم جشن مسلمانان تهیه کنندگی ویژه برنامه رادیو تهران عید غدیر خم صبح جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)

ویژه برنامه «کوی محبت» به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) جمعه شب از شبکه دو سیما به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «کوی محبت» با اجرای مهدی اعرابی جمعه، ۱۴ اردیبهشت در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

در این برنامه مهدی اعرابی میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی است. حجت‌الاسلام والمسلمین طباخیان درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد. همچنین گفتگو با حاج احمد چینی و مداحی توسط ایشان از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه، شخصیت‌ها و کارشناسان ابعاد شخصیتی ائمه اطهار(ع) را بررسی می‌کند که با توجه به شهادت امام جعفر صادق(ع) این قسمت از برنامه به بررسی شخصیت امام جعفر صادق(ع) اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی است که جمعه، ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲ و ۱۰ از شبکه دو پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند