Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش اسنوکر ایران با کسب ۱۴۷ امتیاز متوالی توانست اولین بریک(Break) ۱۴۷ امتیازی خود را در تور حرفه‌ای ها به ثبت برساند.

به گزارش ایسنا، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در  فصل جدید انجمن حرفه های اسنوکر جهان به میدان رفته است در بازی اول خود مقابل حریف هنگ کنگی (اُن نی) با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید تا ملی پوش اسنوکر ایران جواز حضور در مسابقات مسترز اروپا را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی وفایی توانست امتیاز (بریک) ۱۴۷ را به ثبت برساند که این اتفاق برای اولین بار در یک مسابقه رسمی برای ورزشکار ایرانی افتاد. وفایی با درخشش در این بازی اولین ۱۴۷ بریک تاریخ ایران در تور جهانی اسنوکر را به نام خود کرد.

صفحه رسمی تور اسنوکر در پیامی به حسین وفایی بابت کسب ۱۴۷ امتیاز تبریک گفت و نوشت: تبریک به وفایی که توانست امروز مقابل ئی اولین ۱۴۷ رسمی خود را به ثبت برساند. این دومین ۱۴۷ امتیازی بوده که در دو روز گذشته به دست آمده است. پیش از این در روز اول مسابقات ژانگ آندا توانست بریک ۱۴۷ را ثبت کند.

به گزارش ایسنا، ۱۴۷ بالاترین امتیازی است که یک ورزشکار در یک فریم می تواند کسب کند و وفایی نخستین بار برای ایران در تور حرفه ای ها موفق به انجام این کار شد. مسابقات مقدماتی مسترز اروپا ۲۴ تیرماه لغایت ۲ مردادماه(۱۵-۲۴ جولای) در شهر لستر انگلستان برگزار می شود و وفایی با پیروزی در نخستین گام موفق شد تا به مرحله اصلی این مسابقات راه پیدا کند.

بریک ۱۴۷ وفایی، اولین بار در تاریخ اسنوکر ایران، دومین بار در این فصل از مسابقات تور حرفه‌ای های جهان و ۱۷۸امین بار در تاریخ تور حرفه‌ای ها رقم خورده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسین وفایی اسنوکر ایران تور حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو