Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم حسینی رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز با اشاره به موفقیت دانشجویان این موسسه در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز گفت: دانشگاه زند شیراز با شرکت در مسابقات منطقه هفت کشور با‌حضور استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد موفق شد بالاترین امتیاز حضور در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی تبریز را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه دانشگاه زند با اعزام گروهی از دانشجویان ورزشکار دختر خود به این المپیاد توانست مقام ها و مدال های رنگارنگی را برای استان فارس و شهر شیراز کسب کند، گفت: زند یکی از معدود موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی شرکت کننده در این مسابقات بود که توانست در بین تمام دانشگاه ها و موسسات تابعه وزرات علوم  مقام پنجم کل کشور را از آن خود کند.

حسینی گفت: موسسه زند موفق شد پس از دانشگاه های بنامی مانند دانشگاه تهران، دانشگاه اصفهان، دانشگاه الزهرا(س) و فردوسی مشهد شانه به شانه این مراکز بزرگ، جای خود را در رتبه پنجم این جدول تثبیت کند.

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز از جمله مقام‌های کسب دانشجویان دختر در این مسابقات را کسب مقام اول تنیس روی میز توسط خانم ملیکا عامر طاس و دعوت ایشان به تیم ملی تنیس  برشمرد و گفت: کسب مقام اول مسابقات تکواندو در بخش کبورگی وزن ۴۹ کیلوگرم را بهاره فریدونی و کسب مقام اول مسابقات تکواندو در بخش کبورگی وزن ۵۷ کیلو گرم آیدا خورشیدی از دیگر عناوینی است که از سوی دانشجویان دختر این دانشگاه کسب شده است.

او به کسب مقام دوم تنیس روی میز گروهی و کسب مقام دوم ۶۰ متر با مانع،  مینا رضایی اشاره کرد و گفت: کسب مقام دوم شنا در رشته ۲۰۰ متر قورباغه از سوی فاطمه پگاه راد و کسب مقام سوم مسابقات بدمینتون دو نفره  را نرگس طلوعی و درنا ابراهیمی کسب کرد.

حسینی  با بیان اینکه مقام سوم تیمی مسابقات تکواندو این دوره از رقابت‌ها نیز به نام تیم تکواندو دانشگاه زند ثبت شده،گفت: کسب مقام سوم در ماده ۶۶*۴ متر آزاد تیمی به همراه کسب مقام سوم ۱۰۰ متر قورباغه،  فاطمه پگاه راد از دیگر موفقیت‌های دانشجویان این دانشگاه است.

رئیس موسسه آموزش عالی زند با اشاره به کسب مقام چهارم تیمی  از سوی تیم شنای این دانشگاه در این رقابت‌ها گفت: کسب مقام چهارم انفرادی در رشته ۲۰۰ متر آزاد از سوی فاطمه پگاه راد به همراه کسب مقام چهارم انفرادی در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت   توسط معصومه حیدری  در کارنامه افتخارات دانشجویان دختر این دانشگاه ثبت شده است.

او کسب مقام پنجم توسط تیم والیبال این دانشگاه را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: کسب مقام پنجم ۶۰ متر آزاد تیم دو و میدانی توسط خانم مینا رضایی به همراه کسب مقام پنجم مسابقات تکواندو در بخش کیورگی وزن ۴۶ توسط فاطمه قربانی نیز از دیگر افتخارات دانشجویان این دانشگاه در المپیاد فرهنگی دانشجویان کشور در تبریز است که می‌توان به آن اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسسه آموزش عالی زند شیراز المپیاد ورزشی موسسه آموزش عالی زند مسابقات تکواندو المپیاد فرهنگی کسب مقام زند شیراز مقام پنجم مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند

ایسنا/فارس جمعی از فعالان دانشجویی انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز در بیانیه‌ای از اقدام اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری، کمترین مسئولیت انسان‌های آزاده و خیراندیش دنیا در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه و استکبار، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آن‌ها شود.

استفاده از خشونت و ابزارهای پلیسی برای مقابله و سرکوب تجمعات و اعتراضات آرام و روز افزون دانشجویان و جوانان آمریکایی و ورود پلیس به محیط دانشگاهی، مخالف ادعاهای آن کشور درباره اصل آزادی بیان و آزادی تجمعات بوده و محیط و مراکز علمی را امنیتی می‌سازد.

این‌گونه سرکوب‌های خشونت‌آمیز در امتداد سیاست حمایت علنی از کشتارها و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود و موجب تشویق آن رژیم به ادامه تنش‌آفرینی، جنگ‌افروزی و نسل‌کشی خواهد شد.

این تجمعات اعتراضی نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور و نیز نگرانی‌های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین‌الملل است.

ما فعالان دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی هنری، این برخوردهای دیکتاتورمآبانه پلیس آمریکا در برخورد با اساتید و دانشجویان حامی مردم مظلوم غزه را محکوم کرده، حمایت خود را از دانشجویان اعلام کرده و تلاش‌های مردم فلسطین را درسرزمین‌های اشغالی و آواره در سراسر جهان به منظور دست‌یابی به حق تعیین سرنوشت، آزادی و بازگشت به خانه‌ها و سرزمینشان ارج می‌نهیم و خواستار پایان فوری و مستمر محاصره و نسل‌کشی در غزه هستیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

انجمن علمی دانشجویی روانشناسی

انجمن علمی دانشجویی حسابداری

انجمن علمی دانشجویی حقوق

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر

 انجمن علمی دانشجویی مدیریت

انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی

کانون فرهنگی مهدویت

کانون فرهنگی قرآن و عترت

کانون فرهنگی هلال احمر

کانون فرهنگی محبین اهل بیت(ع)

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور