Web Analytics Made Easy - Statcounter

وفایی موفق به کسب پیروزی مهمی شد.

ملی پوش اسنوکر ایران با کسب ۱۴۷ امتیاز متوالی توانست اولین بریک ۱۴۷ امتیازی خود را در تور حرفه‌ای ها به ثبت برساند.

به گزارش طرفداری، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در  فصل جدید انجمن حرفه های اسنوکر جهان به میدان رفته است در بازی اول خود مقابل حریف هنگ کنگی (اُن نی) با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید تا ملی پوش اسنوکر ایران جواز حضور در مسابقات مسترز اروپا را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی وفایی توانست امتیاز (بریک) ۱۴۷ را به ثبت برساند که این اتفاق برای اولین بار در یک مسابقه رسمی برای ورزشکار ایرانی افتاد. وفایی با درخشش در این بازی اولین ۱۴۷ بریک تاریخ ایران در تور جهانی اسنوکر را به نام خود کرد.

صفحه رسمی تور اسنوکر در پیامی به حسین وفایی بابت کسب ۱۴۷ امتیاز تبریک گفت و نوشت: تبریک به وفایی که توانست امروز مقابل ئی اولین ۱۴۷ رسمی خود را به ثبت برساند. این دومین ۱۴۷ امتیازی بوده که در دو روز گذشته به دست آمده است. پیش از این در روز اول مسابقات ژانگ آندا توانست بریک ۱۴۷ را ثبت کند.

به گزارش ایسنا، ۱۴۷ بالاترین امتیازی است که یک ورزشکار در یک فریم می تواند کسب کند و وفایی نخستین بار برای ایران در تور حرفه ای ها موفق به انجام این کار شد. مسابقات مقدماتی مسترز اروپا ۲۴ تیرماه لغایت ۲ مردادماه(۱۵-۲۴ جولای) در شهر لستر انگلستان برگزار می شود و وفایی با پیروزی در نخستین گام موفق شد تا به مرحله اصلی این مسابقات راه پیدا کند.

بریک ۱۴۷ وفایی، اولین بار در تاریخ اسنوکر ایران، دومین بار در این فصل از مسابقات تور حرفه‌ای های جهان و ۱۷۸امین بار در تاریخ تور حرفه‌ای ها رقم خورده است.

اخبار داغ 

فدراسیون فوتبال ایران، سازمانی بی در و پیکر است / گزارش رسانه پرتغالی چرخش عجیب ضرغام اسماعیل؛ ستاره عراقی به لیگ ایران می‌آید درآمد 20 میلیون یورویی پینی زهوی از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا ناگلزمان: شاید تیم را بدون مهاجم نوک کلاسیک ببندیم؛ می توانیم از 2 مهاجم مرکزی استفاده کنیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسنوکر ایران تور حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد