Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-30@17:15:46 GMT

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۵۲۶۸

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان

 بدون شک بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی لوله کشی شهری، سیستم تصفیه آب اسمز معکوس Reverse Osmosis System میباشد و جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی میبایست حتما از این روش بهره گیری نماید تا به طور کامل و کافی املاح مضر موجود در آب آشامیدنی حذف و تصفیه شده و یک آب آشامیدنی تصفیه شده و استاندارد در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی عملکرد سیستم اسمز معکوس نیز میپردازیم.

بازار تصفیه آب ایران مملو از برندهای معتبر و متفرقه میباشد که خرید دستگاه تصفیه آب را کمی برای خریداران دشوار نموده است. امروز به بررسی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و عملکرد بهترین برند دستگاه تصفیه آب میپردازیم تا کمی از این سردرگمی که دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ و دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخریم خارج شده و با اطلاعات تخصصی بهترین تصفیه آب خانگی مناسب منزل خود را انتخاب نمایید.

همانطور که گفتیم مراکز فروش تصفیه آب خانگی در ایران دارای دستگاه های ساخت ایران، چینی و تایوانی میباشند. از گذشته تا به امروز، تایوان مهد تولیدات انواع آب تصفیه کن خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در دنیا شناخته شده و بهترین مدلهای دستگاه ساخت کشور تایوان میباشند.

پرفروش ترین و معروف ترین دستگاه تصفیه آب بازار ایران که به علت کیفیت استاندارد و درجه یک در نظرات کاربران نیز میتوان این موضوع را مشاهده نمود، تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی است که در مدل های شش مرحله ای تا هشت مرحله ای توسط نمایندگی انحصاری برند مینروا، شرکت تصفیه آسا عرضه و به فروش ویژه میرسند که میتوانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و مشخصات فنی بیشتر و دریافت مشاوره راهنمای خرید با کارشناسان مجموعه تصفیه آسا شماره 02177167717 به صورت 24 ساعته شبانه روزی تماس برقرار نمایید.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی

برند مینروا در واقع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران است که از سیستم اسمز معکوس بهره گرفته و دارای پمپ تایوانی قدرتمند و مخزن ذخیره تحت فشار است که در صورت قطع برق و آب، آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

عملکرد بهترین دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر به این صورت است که در فیلتر مرحله اول تا سوم تصفیه آب، املاح درشت بزرگتر از 5 میکرون جهت جلوگیری از سنگ کلیه و کلر آب آشامیدنی جهت جلوگیری از ریزش مو و چروک شدن پوست تصفیه میشوند.

فیلتر ممبران فیلمتک Filmtec تحت لیسانس آمریکا دارای هولوگرام رنگی در مرحله چهارم دستگاه های مینروا، بهترین مارک ممبران محسوب میشود و توانایی حذف املاح مضر آب لوله کشی شهری تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست. ضمن این که این املاح پس از تصفیه به پساب فاضلاب هدایت میشوند.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی post carbon یک فیلتر آب شیرین کن خانگی است که بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تصفیه شده را بهبود میبخشد و پس از آن آب وارد فیلتر مینرال معدنی ساز شماره 6 میشود تا املاح مفیدی که مورد نیاز بدن انسان هستند در آب حفظ شوند. این املاح عبارت اند از کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات که توسط سنگهای معدنی dolomite در آب تصفیه شده حفظ میشوند تا سختی آب آشامیدنی بیش از اندازه کاهش پیدا نکند.

فیلتر آلکالاین یونیزه قلیایی ساز آب، با افزایش پی اچ و نگهداری آن بین 7.5 الی 9 میتواند از مضرات نوشیدن آب اسیدی که یکی از مهم ترین آنها مشکلات گوارشی است جلوگیری نماید. ضمن این که از فواید نوشیدن آب قلیایی میتوان به تنظیم قند خون و دیابت، جلوگیری از سکته و خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی اشاره نمود که به صورت علمی ثابت شده است.

فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز که به فیلتر o2plus نیز مشهور است با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب تصفیه شده باعث هیدراته نگه داشتن و سرحال بودن بدن انسان در طول روز میشود ضمن این که باکتری های مضر آب آشامیدنی را نیز در مرحله هشتم حذف کامل مینماید.

قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل

انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا، از قیمت های کاملا مقرون به صرفه بهره میگیرند ضمن این که در کنار گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات که مختص محصولات تصفیه آب مینروا Minerva در سراسر ایران میباشند، تضمین قیمت نیز به شما عزیزان ارائه میگردد. به این صورت که در سراسر ایران با یک قیمت یکپارچه میتوانید از انواع مدل های دستگاه آب تصفیه کن مینروا خریداری نمایید و در صورت مشاهده قیمت های مختلف با نمایندگی انحصاری مینروا، شرکت تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سایت تصفیه آسا، از دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان متغییر است. این تفاوت قیمت آب تصفیه کن به جهت کشور ساخت، کیفیت قطعات و فیلتر تصفیه آب، تعداد مراحل فیلتر تصفیه آب خانگی و شرایط گارانتی محصول و برند متفاوت میباشد.

پرفروش ترین مدل مینروا، مدل 8 مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز Minerva RO8_O2PLUS است که قیمت این دستگاه با توجه به تعداد مراحل و کیفیت قطعات کاملا به صرفه است و میتوانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا با کارشناسان تصفیه آسا شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید. توجه نمایید که هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب نیز با توجه به این که فیلترهای تایوانی استاندارد خریداری مینمایید در طول سال کاملا مقرون به صرفه بوده و سرویس های دوره ای دستگاه شما با بهترین قیمت انجام خواهد گرفت. ضمن این که در جشنواره های فروش ویژه دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید با تخفیفات ارزنده از محصولات تایوانی تصفیه آسا خرید و تهیه نمایید.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی

قطعات دستگاه مینروا کاملا FOOD GRADE بوده و واکنش شیمیایی با آب تصفیه شده نخواهند داد که این موضوع باعث افزایش طول عمر فیلترها و قطعات دستگاه میگردد. همچنین برای دریافت راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی پیشنهاد میشود مشخصات فنی انواع مدل های مینروا را در سایت تصفیه آسا مشاهده نمایید.

یکی از نکات مهمی که در خرید آب تصفیه کن خانگی میبایست توجه نمایید توجه به کیفیت پمپ و قطعات پلاستیکی دستگاه است. . در کنار برند مینروا، سافت واتر، سی سی کا و آکوا نیز از دیگر برندهایی است که توسط نمایندگی رسمی تصفیه آسا عرضه و به فروش میرسند.

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب

وقتی تصمیم به خرید لوازم خانگی همچون دستگاه تصفیه آب می گیریم، تنها کیفیت قطعات و فیلترها نیست که از اهمیت بالایی برخوردارند. خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب نیز از مسائلی میباشد که بسیار حائز اهمیت بوده و میتواند در خدمات پس از فروش تصفیه آب تاثیر بسزایی داشته باشد. مرکز خرید تصفیه آب تایوانی تصفیه آسا نمایندگی فروش آب تصفیه کن خانگی اورجینال اصل تایوان در ایران بوده که خدمات ارزنده ای همچون نصب و ارسال رایگان، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و پاسخگویی 24 ساعته جهت مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب با شماره 02177167717 ارائه مینماید.

از دیگر خدمات ارزنده مرکز فروش تصفیه آب آسا امکان خرید قسطی آب تصفیه کن تا 10 ماه با شرایط ویژه و بدون نیاز به مدارک خاص و همچنین سرویس دوره ای دستگاه شما در زمان های معین و مورد نیاز، توسط کارشناسان فنی تصفیه آسا اطلاع رسانی و در اسرع وقت انجام خواهد شد. هزینه نگهداری دستگاه های تصفیه آب تصفیه آسا، کاملا مقرون به صرفه بوده و در جشنواره های فروش ویژه میتوانید انواع برندهای دستگاه و فیلترهای تصفیه آب خانگی را با بهترین قیمت و کیفیت درجه یک خریداری نمایید.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب خانگی انواع دستگاه تصفیه آب آب تصفیه کن خانگی تصفیه آب تایوانی آب آشامیدنی تصفیه آب تصفیه آسا تصفیه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

مهر در گزارشی نوشت: قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، کیوی ۵۲ تا ۹۸، توت فرنگی ۹۸ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۱۸ تا ۲۴.۸۰۰ به ۲۸ و پرتقال ۱۳ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، خربزه ۱۶.۸۰۰، جانا ۱۸.۵۰۰، طالبی ۱۸.۵۰۰ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۱۶.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

در ادامه قیمت انواع سبزی و صیفی جات تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز می آید؛

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۵.۹۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۰.۵۰۰ تا ۱۲.۸۰۰، کاهو ۱۴.۵۰۰ تا ۲۵، کدو ۲۱ تا ۲۲.۸۰۰، کرفس ۱۲ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۷.۵۰۰ تا ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۲۰ تا ۶۸، خیار ۲۰ تا ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۳۷ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۳۲ تا ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۴.۹۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۱۸ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۰ درصد و سبزیجات ۳۲ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۳ درصد، غلات ۸ درصد، مرغ ۶ درصد، تخم مرغ ۱۴ درصد و قند ۱۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901266

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟