Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:37:45 GMT

اعلام حمایت نماینده مجلس از استعدادهای ورزشی البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۵۳۱۱

اعلام حمایت نماینده مجلس از استعدادهای ورزشی البرز

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظراباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در کرج، در خصوص برنامه‌های استعدادیابی در سطح استان الخصوص غرب استان، گفت: بخش غرب استان البرز یکی از بهترین امتیازها و ظرفیت نیرو انسانی جوان ورزشکار در سطح استان هست.

وی با بیان اینکه با استعدادیابی و شناخت نیروهای مستعدد ورزشی در همه رشته‌ها از ظرفیت‌های ورزشی استفاده می‌کنیم، ادامه داد: ما در تلاش هستیم تمام توان خود را به کار بگیریم و در مسیر رو به جلو حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی افزود: بستر لازم برای ورزشکاران اعم از امکانات و تجهیزات لازم در سطح روستاها فراهم میکنیم و در راستای تقویت و حمایت از ورزش و ورزشکاران عمل می‌کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نشاط و شادابی جوانان باعث شادابی و فعال بودن جامعه خواهد شد، اضافه کرد: ورزش آرامش به زندگی‌ها هدیه میدهد و برای داشتن جامعه سالم باید نوجوانان و جوانان انرژی مثبتی داشته باشند و نگاهشون به زندگی تغییر کنه.

وی در پایان تصریح کرد: با پیگیری‌ها در مجلس و جلساتی که با وزیر ورزش و جوانان کشور برگزار کردیم، انتظار میرود که نگاه ویژه به استان البرز و مخصوصا غرب استان شود تا از تمام ظرفیت ورزشکار روستایی و نیروهای جوان با استعداد بسیار درخشان ورزشی استفاده شود که با حمایت به موقع بتوان قهرمان‌های ملی و فراملی به کشور تقدیم کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش و جوانان استعداد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی بانوان ملی پوش تیراندازی جانبازان و توان یابان در ماده تپانچه بادی موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.   تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست چین‌تایپه به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.   هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت تیم هاکی روی یخ پسران کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل تیم کویت به پیروزی رسید.   بوکس جوانان و امید آسیا؛ فضلی با برتری آغاز کرد بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم تیم جوانان ایران، کار خود را در رقابت‌های قهرمانی آسیا با بُرد مقتدرانه آغاز کرد.   تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند تنیسور‌های برتر در ادامه رقابت‌های تور جهانی جوانان، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند.   دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد مهدی هفت چشمه، پرتابگر جوان کشورمان مدال نقره ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.   نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید روز سوم از دور برگشت مرحله نخست گروهی مسابقات لیگ بسکتبال امید آقایان ایران برگزار شد.   حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا زهرا کارگر و محمد اسماعیلی دو نماینده ایران در روز نخست مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا بودند که نتوانستند صاحب سهمیه بازی‌های ۲۰۲۴ شوند.   پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم طبیعت در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید.   سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد سید بندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اعلام شد و تیم ایران در یکی از سرگروه‌ها معرفی شد.   نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران فردا در کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.              

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد