Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه محمدزاده گفت: ترکیب هیئت داوران این دوره  خسرو سینا نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر و استاد دانشگاه هنر، مینو شریفی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و خالد حیدری نمایشنامه نویس، کارگردان و پیشکسوت تئاتر تعیین و معرفی شدند.

دبیر نخستین جشنواره اتود‌های نمایشی شهرستان بوکان می گویدفت: رویکرد شورای سیاستگزاری این جشنواره با توجه به استقبال جوانان، آموزش محور بودن این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی در طول برگزاری جشنواره و با حضور اساتید دانشگاهی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است. 

محمدزاده گفت: ۲۷ اتود نمایشی راه یافته به این جشنواره ضمن اجرا، از کارگاه‌های آموزشی با حضور ارزشمند «حمید مرادویسی» مدرس دانشگاه در مدت دو روز بهره‌مند می‌شوند. 

محمدزاده اعلام کرد: نخستین جشنواره اتود‌های نمایشی بوکان روز‌های ۴ و ۵ مردادماه با حضور نمایندگانی از شهر‌های سقز، میاندوآب، شاهین‌دژ و بوکان برگزار می‌شود.

آیین افتتاحیه و مراسم فرش قرمز نخستین جشنواره اتود‌های نمایشی بوکان صبح روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در محوطه‌ی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان با حضور اهالی تئاتر منطقه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر بوکان آذربایجان آذربایجان غربی نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی

فتاح کرمی اظهار داشت: در این جشنواره هنرمندانی از استان‌های گیلان، لرستان، بوشهر، مازندران و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی افزود: اتحاد اقوام و مذاهب، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اشتغالزایی، تعامل فرهنگی و گسترش شبکه فروش صنایع دستی و سوغات استان ها، کشف استعداد‌های خلاق و اتصال تولیدکنندگان به زنجیره بازاریابی و فروش و توسعه اقتصادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ تماشاگر در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

کرمی اضافه کرد: نمایشگاه سوغات، صنایع دستی، اقتصاد مقاومتی نیز با بیش از ۸۰ غرفه و اجرای موسیقی آیینی و سنتی استان‌ها از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • چراغ های پانزدهمین جشنواره سراسری بچه های مسجد روشن شد
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد