Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:24:20 GMT

تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۵۵۲۶

تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک گفت.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

منت خدای عزوجل را که ما را در زمره متمسکین به ولایت حضرت امیرالمؤمنین علی‌ابن‌ابیطالب (علیه‌السلام) قرار داد تا در سایه‌سار آن امام انس و جان، از برکات و نعمات سرشار الهی بهره‌مند گردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید سعید غدیرخم، تداوم راه ولایت و امامت و امتداد طریق انبیاست و به امر خداوند متعال این امر مهم توسط پیامبر اعظم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) به دستان با کفایت حضرت علی (علیه‌السلام) سپرده شد تا زمین بی‌حجت نماند و بشریت، همواره از نعمت ولایت بهره‌مند باشد.

در ایام خجسته دهه‌ ولایت، فرارسیدن عید الله‌الاکبر غدیرخم، سالروز اکمال دین مبین اسلام ناب محمدی (صلی‌ الله‌ علیه‌ و آله‌ و سلم) را به جمیع حق‌طلبان در سراسر گیتی و آحاد ملّت ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

کد خبر 5540814

منبع: مهر

کلیدواژه: اطلاعات حضرت علی علیه السلام مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف ایران شورای نگهبان جمهوری اسلامی ایران مجلس ایالات متحده امریکا انقلاب اسلامی ایران تهران ازبکستان مقام معظم رهبری هیئت دولت قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟